Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terolut

28.05.2006 |

Eli mulle määrättiin tuota kp 15-25 otettavaksi. Ilmeisemmin tabletti aloitetaan ottamaan oviksesta seuraavana päivänä. Mut miten on jos ovis onkin kp12 niin otanko Terolut tabletin kp13 sit eka kerran vai miten olette ottaneet??

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itekin syön teroja, tää toinen terokierto, ja olen ottanut tabut kp 15-24. En tiedä tuliko sulle kirjoitusvirhe vai onko sulle tosiaan määrätty otettavaks toi 11 päivää? Yleensä kai on toi 10 päivää/kierto? Mutta siis, ota huoletta eka tabu kp15, ainakin näin on varmempaa että ovis tosiaan on tapahtunut kun terothan voivat sen tapahtumisen estää...

Onnea teille yritykseen, toivottavasti oli apua! bd

Vierailija
2/2 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle määrättiin terolut 10mg 1tbl/pvä 10pvä ajan. Lääkäri sanoi että aloita heti, ja jos ei menkat tule n. 30pvä päästä tee testi. Jos näyttää - tee uusi vähän ajan päästä ja aloita pillerit uudestaan jos ei vieläkään +. Ei kyselyt menkoista eikä kierroista, määräsi vaan. Otin tunnollisesti sen 10 päivää, ja sit sain kärsiä menkoista seuraavat 2 viikkoa sen jälk.kun pillerit loppui. Tee siinä sit lasta. Seuraavat pillerit kun aloitin, jääräpää kun olen, otin vain 4tbl. Menkat kesti n.5pvä ja tulin heti sen jälkeen raskaaksi. Nyt onnellisesti rv takana 6+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla