Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äh en enää jaksa ystävääni, joka on niin riippuvainen miehestään!

Vierailija
03.08.2019 |

Ystäväni on aina ollut mustasukkaista ja epävarmaa Sorttia. Sinkkuna löytyy kyllä aikaa nähdä, mutta autas kun löytää miehen. Sit ei ole enää aikaa. Tämä sama homma kestänyt 10v ystävyyden ajan.

Tämän nykyisenä kanssa ollut 5v, joten siitä alun huumasta ei ole kyse. Kaiken vapaa-aikansa viettää miehensä kanssa. Jos nähdään haluaa että mies on aina mukana. Oma mieheni taas on mukana jos pyydän, tia jos haluan nähdä ystävääni yksin lähtee lasten kanssa esim pihalle puistoilemaan.

Näiden vuosien ajan nähty 1 kerran kahdestaan. Silloinkin vahtasi kännykkäänsä että mitä mies tekee. Jos miehensä on ilmoittanut, että näkee jotain kaveria yksin,niin ystäväni laittaa että voidaanko nähdä kun miehellä nyt muuta.

Ei me edes soitella nykyisin, kun heillä on riitaa soittaa itkien aina että nyt se mies jättää. Joskus istuttiin iltaan kolmestaan muutaman kerran, miehensä oli kehunut että olen kiva tyyppi ja olisi kiva jos olisin myös hänen ystävä. Tästä lähti kauhea soppa, ystäväni sai päähänsä että miehensä on kiinnostunut minusta. Sen jälkeen kyttäsi myös milloin minä olen paikalla ja laittaako mies ehkä viestiä.

Meni aika pahasti maku koko ystävästä, vaikka monesti sanoin että hei, se on sinun miehesi, minulla oma perhe ja vaikkei olisi en koskisi mieheesi.

En ymmärrä tämmöistä, ystäväni jopa muuttanut musiikki makunsa ja kaiken miehensä mukaan. Elää vain hänen kautta. Entäs jos joskus heille tulee ero, hänellä ei ole enää ketään?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös tuollaiset ihmiset selviävät eroista siinä missä muutkin. Sen olen huomannut myös samantapaisia tunnettuani.

Hän nyt vaan on tuollainen, ei sille mitään voi, eikä häntä voi muuttaa. Jos hänen käytöksensä liikaa häiritsee, niin voithan alkaa vältellä ja lopettaa ystävyyden. Tai sitten vaan hyväksyä että hän on tuollainen aina kun on parisuhteessa.

Vierailija
2/4 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset kaipaa miestä lähelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki naiset kaipaa miestä lähelleen.

No tämä ystäväni perustelee sillä, että koska milloin opiskellut, lämyt töissä toista ei näy kokoajan joten tarvitsee olla. Ja päivitellyt kun muita ystävyyssuhteita mennyt poikki tämän takia.

Tietysti minullekin mieheni on ykkönen, mutta silti ehdin perhe ja työarjen keskellä näkemään.

Valitettavasti tämä vaikuttaa meidän ystävyyteen, ei koskaan voida jutella kun pintapuolisia asioita. Ja kyllä se loukkaa, että hän on valmis näkemään koska miehensä ei nyt voi kanssaan olla. Ap

Vierailija
4/4 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden kameleonttinaisen, joka vaihtaa tyyliä, musiikkimakua, kiinnostuksenkohteita, ym. Silloisen miehen mukaan. Useita miehiä ollut vuosien varrella, ja aina kaikki mieltymykset muuttuneet miehen mukaisiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän