Veikkaan ettei Tuksu näytä sen pahemmalta kuin keskiverto palstamamma
Kommentit (8)
Tuskin Juhana Vartiainenkaan näyttää sen pahemmalta kuin palstan persureppanat.
M33
Olen kyllä eri mieltä mitä olen nähnyt suomalaisia naisia, ovat hyvin kauniita ja luonnollisia. Tukiaista en halua arvostella, koska en pidä siitä, että ihmisiä potkitaan päähän kun he ovat maassa.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin Juhana Vartiainenkaan näyttää sen pahemmalta kuin palstan persureppanat.
M33
Luultavasti.
ap
Tällä palstalla on niin kipeitä juttuja, että luulen sen kirjoittavankin tänne.
Tyrant kirjoitti:
Tukiaista en halua arvostella, koska en pidä siitä, että ihmisiä potkitaan päähän kun he ovat maassa.
Älä huolehdi, kyllä se sieltä pirin voimalla taas kohta nousee. Sen kanssa vaan mennään välillä ylös ja välillä tullaan alas.
Kyllä minustakin Tuksun näköinen saadaan, kun käytetään muutama tunti ulkonäön fiksaamiseen ja vaatteisiin. Sitä en osaa sanoa, onko Tuksu minun näköinen, kun en ole nähnyt häntä ilman hiuslisäkkeitä, tekoripsiä, tekorusketusta ja tolkutonta meikkikerrosta.
Tuksu on aika lyhyt, joten kilot näkyvät, vaikka ei olisikaan mikään ihan mahdoton ylipaino. On juonut ja se näkyy naamasta. Jos antaisi noiden kammottavien huuliensa palautua entiselleen (en tiedä onko mahdollista), meikkaisi luonnollisesti ja hillitysti, leikkauttaisi tuon kammottavan nylonkuontalon pois ja antaisi oman tukkansa kasvaa sitä hoitaen sekä treenaisi, uisi ja söisi terveellisesti, sekä hankkisi ammattilaisen ohjeilla sopivan vaatevaraston, niin ois ihan eri ihminen. Siis paremman näköinen. Ei ilmeisesti mikään, ei kukaan, eikä edes Jumala saa sitä henkisesti raiteilleen.
Niin minäkin veikkaan. Tuksuja näkyy kaupungilla joka puolella. En ymmärrä miksi naiset päästävät itsensä rupsahtamaan niin pahasti.