Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymys varatuille nuorille miehille, miksei naisillekin

Vierailija
03.08.2019 |

Millaista kohdennettua mainontaa kohtaat pääasiassa?

Olen alkanut ihmettelemään kun aviomieheni selaillessa nettiä, youtubea, mitä vaan, noin joka toinen mainos on jokin peli tai "ryhdy kevytyrittäjäksi" ja joka toinen jokin deittisovellusmainos. Ihmettelen vaan siis noita viimeisiä, olen nyt aika luottavainen kuitenkin, ettei sellaisia käytä. On vaan alkanut ihmetyttää, että millä perusteella noita mainoksia hänelle tulee ja paljon. Itselleni tulee pääasiassa asunto-, huonekalu- ja raskaus/vauva/lapsiaiheisia mainoksi.

Ikää meillä tosiaan minulla 24 ja miehellä 26

Tuleeko siis muille samanikäisille miehille todella paljon noita samoja? Varmaan, miksiköhän itselleni ei ole osunut kertaakaan sellaista kohdalle. Alkaa olla vaan todella omituista minusta jos mies kerran ole koskaan reagoinutkaan noihin mainoksiin..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi johtua esim. siitä, jos käyttää paljon nettisivuja, joita käyttävät monet muutkin nuoret miehet. Näitä voi olla esim. keskustelufoorumit, uutissivustot yms. jotka keskittyvät kohderyhmälle tyypillisiin harrastuksiin.

Vierailija
2/3 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei oo kyllä varmaan koskaan mainostettu noita deittijuttuja vaan tyyliin jotain vaatteita joita oon käynyt selaamassa tai hotelleja joita oon katellut. Tai kai oon jonkun eliittikumppani-mainoksen nähnyt joskus jossain. Varsinkin fb:ssä on kyllä tasan ne jutut mitä oon käynyt selaamassa. N33

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi johtua esim. siitä, jos käyttää paljon nettisivuja, joita käyttävät monet muutkin nuoret miehet. Näitä voi olla esim. keskustelufoorumit, uutissivustot yms. jotka keskittyvät kohderyhmälle tyypillisiin harrastuksiin.

Kiitti. Käyttää kyllä, lähes pelkästään tuollaisia nettisivuja. Ajattelinkin, että olen vainoharhainen. Kuitenkin kun noita "tinder"-mainoksia pomppaa ruudulle aina jos yhdessä jotain katsomme niin aloin jo miettimään, että voinko olla jotenkin sinisilmäinen tämän suhteen. No, toisaalta en kyllä itsekään ole vailla sohvaa tai uutta keittiötä.. :D

Ap.