Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaako tyhypäiville mennä farkuissa (ulkoliikuntaa)?

Vierailija
03.08.2019 |

Meillä on tyhypäivä tulossa (sis. ulkoliikuntaa) ja en omista yhtäkään liikuntavaatetta. En omista enää edes lenkkareita, kun niistä lähti pohja irti. Kehtaako sinne mennä farkuissa? Hävettää, jos muilla kaikilla on hienot varusteet. Mulla ei ole mitään kesäkeleille sopivaa liikuntavaatetta. Hävettää mennä urpon näköisenä.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hyvin voi mennä farkuissa.

Vierailija
2/25 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla ei ole valmiiksi mitään sopivaa ulkoliikuntavaatetta eikä sinulla ole niille myöhempää käyttöä, ei yhtä tyhypäivää varten kannata hankkia. 

Mutta, herää kysymys miksi sinulla ei ole lainkaan kesäkeleille sopivia liikuntavaatteita? Etkö liiku ulkona kesäaikaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaat. Itselläsi siinä on epämukavin olo, kun housut kinnaa vastaan.

Vierailija
4/25 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy kirpparilta joku himmee tuulipuku ja froteinen hikinauha päähän, aaawot!

Vierailija
5/25 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mikään erityisen liikunnallinen. Käyn kävelyllä tai pyöräilemässä, mutta käytän silloin farkkuja tai mekkoa. Ahdistaa tällaiset tilaisuudet, kun pitäisi olla jotain vaatetta ja ei ole mitään. Tulee stressi pukeutumisesta. Onhan tässä kyllä aikaa käydä kaupassa katsomassa jotain. 

ap. 

Vierailija
6/25 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voit mennä farkuissa, niissähän on nykyisin joustoakin. Ei siellä tyhypäivässä nyt mitään maratonia vedetä.

Vierailija
7/25 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi herrajumala!eikö voi yhdet liikuntaan sopivat housut hommata?kyllä minusta typerää mennä farkuissa,kun tietää että liikuntaa luvassa!

8/25 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä liikuntaa on ohjelmassa?

Vierailija
9/25 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ope! voiko pelata farkuissa ja onko pakko mennä suihkuun jos ei ole hiki?

Vierailija
10/25 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta on mukavampaa oikeanlaisissa vaatteissa. Joustavat farkut jossain pihapelissä menee mutta eikö sulla ole lenkkareitakaan?

Vierailija
11/25 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä sentään mitään maratonia vedetä, mutta joku kävelylenkki ja muuta ulkoliikuntaa. Mulla ei oikeasti ole lenkkareitakaan. Täytyy varmaan käydä kaupoilla katsomassa jotain, koska en kehtaa mennä näin urpon näköisenä ihmisten ilmoille. 

ap. 

Vierailija
12/25 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaako? Minkä ikäinen olet?

13/25 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei meillä sentään mitään maratonia vedetä, mutta joku kävelylenkki ja muuta ulkoliikuntaa. Mulla ei oikeasti ole lenkkareitakaan. Täytyy varmaan käydä kaupoilla katsomassa jotain, koska en kehtaa mennä näin urpon näköisenä ihmisten ilmoille. 

ap. 

Jos tiedossa on liikuntaa tyyliin kävelyä ja mölkkyä niin farkut käy ihan hyvin. Jalkaan jotkut kengät millä pystyy käveleen, ei tarvi olla lenkkarit.

Meidän tyhy-päivän ohjelmassa on ollut esim keilausta, jousiammuntaa ja kävelylenkki perinnemiljöössä. En omista mitään urheiluvaatteita eikä muutama muukaan vaatteista päätellen.

Vierailija
14/25 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille vastauksista. Jos menen sitten näillä farkuilla. Jotkut kengät käyn ehkä katsomassa. Ei kai tästä kannata ottaa tämän suurempaa stressiä. Olen vaan vähän epävarma kaikissa liikuntajutuissa, koska en ole siinä kovin hyvä.

Ap.

Vierailija
15/25 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap. 

Minä laitan tällaisiin farkut ja tennarit. Ei se 60 v. palkanlaskija-Pirjokaan siellä vedä mitään 10 km/h -vauhtia, hyvin pärjää farkuilla.

Vierailija
16/25 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kauppaan ja ostat ne persetrikoot ja lenkkarit. Yhteensä maksaa muutaman kympin. Todellakaan mennä mihinkään liikuntapäivään farkuissa!

Vierailija
17/25 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kympin tai kahden urheiluhousut esim. H&M:ltä eivät kaada budjettia, niin ostaisin sellaiset. Sopivat hyvin myös kotona oloasuksi tai niille kävelylenkeille farkkujen sijaan. 

Vierailija
18/25 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa siskot, miten teidän firmassanne tyhytetään.

Vierailija
19/25 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap. 

Minä laitan tällaisiin farkut ja tennarit. Ei se 60 v. palkanlaskija-Pirjokaan siellä vedä mitään 10 km/h -vauhtia, hyvin pärjää farkuilla.

Meidän työpaikan palkanlaskija on muuten just 60v. ja juoksee maratooneja, nimi tosin on Paula :)

Vierailija
20/25 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmannilta halvat ulkohousut ja kengät ja t paita ja huppari tai neule päälle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän