Kehtaako tyhypäiville mennä farkuissa (ulkoliikuntaa)?
Meillä on tyhypäivä tulossa (sis. ulkoliikuntaa) ja en omista yhtäkään liikuntavaatetta. En omista enää edes lenkkareita, kun niistä lähti pohja irti. Kehtaako sinne mennä farkuissa? Hävettää, jos muilla kaikilla on hienot varusteet. Mulla ei ole mitään kesäkeleille sopivaa liikuntavaatetta. Hävettää mennä urpon näköisenä.
Kommentit (25)
Jos sinulla ei ole valmiiksi mitään sopivaa ulkoliikuntavaatetta eikä sinulla ole niille myöhempää käyttöä, ei yhtä tyhypäivää varten kannata hankkia.
Mutta, herää kysymys miksi sinulla ei ole lainkaan kesäkeleille sopivia liikuntavaatteita? Etkö liiku ulkona kesäaikaan?
Kehtaat. Itselläsi siinä on epämukavin olo, kun housut kinnaa vastaan.
käy kirpparilta joku himmee tuulipuku ja froteinen hikinauha päähän, aaawot!
En ole mikään erityisen liikunnallinen. Käyn kävelyllä tai pyöräilemässä, mutta käytän silloin farkkuja tai mekkoa. Ahdistaa tällaiset tilaisuudet, kun pitäisi olla jotain vaatetta ja ei ole mitään. Tulee stressi pukeutumisesta. Onhan tässä kyllä aikaa käydä kaupassa katsomassa jotain.
ap.
No voit mennä farkuissa, niissähän on nykyisin joustoakin. Ei siellä tyhypäivässä nyt mitään maratonia vedetä.
No voi herrajumala!eikö voi yhdet liikuntaan sopivat housut hommata?kyllä minusta typerää mennä farkuissa,kun tietää että liikuntaa luvassa!
ope! voiko pelata farkuissa ja onko pakko mennä suihkuun jos ei ole hiki?
Liikunta on mukavampaa oikeanlaisissa vaatteissa. Joustavat farkut jossain pihapelissä menee mutta eikö sulla ole lenkkareitakaan?
Ei meillä sentään mitään maratonia vedetä, mutta joku kävelylenkki ja muuta ulkoliikuntaa. Mulla ei oikeasti ole lenkkareitakaan. Täytyy varmaan käydä kaupoilla katsomassa jotain, koska en kehtaa mennä näin urpon näköisenä ihmisten ilmoille.
ap.
Vierailija kirjoitti:
Ei meillä sentään mitään maratonia vedetä, mutta joku kävelylenkki ja muuta ulkoliikuntaa. Mulla ei oikeasti ole lenkkareitakaan. Täytyy varmaan käydä kaupoilla katsomassa jotain, koska en kehtaa mennä näin urpon näköisenä ihmisten ilmoille.
ap.
Jos tiedossa on liikuntaa tyyliin kävelyä ja mölkkyä niin farkut käy ihan hyvin. Jalkaan jotkut kengät millä pystyy käveleen, ei tarvi olla lenkkarit.
Meidän tyhy-päivän ohjelmassa on ollut esim keilausta, jousiammuntaa ja kävelylenkki perinnemiljöössä. En omista mitään urheiluvaatteita eikä muutama muukaan vaatteista päätellen.
Kiitos kaikille vastauksista. Jos menen sitten näillä farkuilla. Jotkut kengät käyn ehkä katsomassa. Ei kai tästä kannata ottaa tämän suurempaa stressiä. Olen vaan vähän epävarma kaikissa liikuntajutuissa, koska en ole siinä kovin hyvä.
Ap.
Vierailija kirjoitti:
ap.
Minä laitan tällaisiin farkut ja tennarit. Ei se 60 v. palkanlaskija-Pirjokaan siellä vedä mitään 10 km/h -vauhtia, hyvin pärjää farkuilla.
Nyt kauppaan ja ostat ne persetrikoot ja lenkkarit. Yhteensä maksaa muutaman kympin. Todellakaan mennä mihinkään liikuntapäivään farkuissa!
Jos kympin tai kahden urheiluhousut esim. H&M:ltä eivät kaada budjettia, niin ostaisin sellaiset. Sopivat hyvin myös kotona oloasuksi tai niille kävelylenkeille farkkujen sijaan.
Kertokaa siskot, miten teidän firmassanne tyhytetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap.
Minä laitan tällaisiin farkut ja tennarit. Ei se 60 v. palkanlaskija-Pirjokaan siellä vedä mitään 10 km/h -vauhtia, hyvin pärjää farkuilla.
Meidän työpaikan palkanlaskija on muuten just 60v. ja juoksee maratooneja, nimi tosin on Paula :)
Tokmannilta halvat ulkohousut ja kengät ja t paita ja huppari tai neule päälle
Kyllä hyvin voi mennä farkuissa.