Mä en kelpaa kellekään kiltille
Oonko muilla kokemuksia siitä, että kun on liian "kaunis" tai "komea", ei yksikään ns kiltti tavis uskalla alkaa edes säätämään? Livenä mua ei läesty kuin viimeisen päälle pelimiehet, ulkkikset ja muuten kovaitsetuntoiset rokkarit/taiteilijat. Olen itse yrittänyt lähestyä nyt useampaa nettideittiä kuvatta ja jutut kanssaan sujuvat hyvin, MUTTA orastava suhde kariutuu kuvan lähettämiseen tai viimeistään tapaamiseen. Mitä hele. Miten teen itsestäni houkuttelevamman jollekin ihanalle, rakastavalle tavikselle?
Ja siis itse pidän itseäni ihan samalla lailla taviksena, vieläpä harvinaisen kivana ja mukavana sellaisena, mutta tuo ulkonäkö ajaa ihmiset karkuun.
Kommentit (6)
Mistä päin ja minkä ikäinen olet AP?
Keskiverto on paras, mutta miten tehdä itsestään keskiverto?
Joku takavuosien misseistähän teki väikkärin, mutta opetteli pitämään nollatehoisia silmälaseja tullakseen vakavasti otetuksi.
Entä jos lähetät meikittömän ja ei-niin onnistuneen kuvan? Harva on jokaisessa kuvassa edukseen.
Olet liian kaunis, näitten mainitsemiesi miesten itsetunto riittää kohtaamaan sinut.Ratkaisu on, että etsit komean ja mukavan miehen-siinä sinulle vastinpari.Näitäkin on.Tsemppiä, kyllä löydät varmasti!
Vierailija kirjoitti:
Olet liian kaunis, näitten mainitsemiesi miesten itsetunto riittää kohtaamaan sinut.Ratkaisu on, että etsit komean ja mukavan miehen-siinä sinulle vastinpari.Näitäkin on.Tsemppiä, kyllä löydät varmasti!
Veljeni poika on superkomea, pitkä, urheilullinen ja mukava nuorimies.Hänellä on se ongelma, että naiset eivät uskalla häntä lähestyä, koska luulevat, että hän on pleijerin tai etsii vain panoseuraa.
Kauniilla ihmisillä on tämä ongelma.Ja syy on ihmisten pelko ja pohjimmiltaan kateus.Eivät voi käsittää sitä, että joku voi olla kaunis tai komea, ja sen lisäksi vielä fiksu ja mukava.....kaunis ihminenhän on vaan kaunis, ei saa olla muita hyviä ominaisuuksia, jotain pitää jättää myös taviksille/rumille....
Gaussin käyrän kummassakin päässä ihmisillä on omat ongelmansa. Kaikkein helpointa on varmaan niillä, jotka ovat hieman keskiverron yläpuolella kaikilla osa-alueilla.