Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Surkein tapailukokemukseni ikinä

Vierailija
02.08.2019 |

Tapailu on ohi, mutta tämä on pakko jakaa. Ehkä saan sen sitten mielestäni.

Mies ok näköinen, 36v lapseton sinkku. Eka tapaaminen oli ok, käyttäytyi hyvin ja oli mukava.

Toisella kerralla alkoi tulla persoona esille. Laittoi siis pe iltana mulle ostoslistan, että halusin kaupasta mitä haluaa syödä luonani! Tässä vaiheessa olisi ehdottomasti pitänyt viheltää peli poikki.

Mies tuli sovitusti ja sanoi tuoneensa muutaman oluen. No, ne kuitenkin jäivät eteiseen laukkuun kun joi tapaamisen aikana minun jääkaappiin tyhjäksi.

Käytiin sitten kuitenkin uudestaan kaupassa, kun yksi asia oli jäänyt puuttumaan. Korissa oli muutama asua, jotka mies tarjoutui maksamaan. Tämä hämäsi minua sen verran ettei tapailu valitettavasti loppunut tähän toiseenkaan kertaan vielä.

Mies oli tavattoman utelias. Seurasi minua vessaan ja vaatekaapille katsomaan ja ihmettelemään ääneen tekemisiäni. Jos olin hetken omissa ajatuksissani, sain heti kuulla siitä, ihan kuin olisi halunnut koko ajan tietää ajatukseni.

Kolmannet treffit olivat hänen lounaan. Ilmoitti pe että kannattaa käydä ostamassa juomat jo valmiiksi jos jotain tarvii. Ei siis voinut paria siideriä tarjota, vaikka oli kitannut luonani olutta vaikka millä mitalla.

Mies teki ruokaa: mahdollisimman halpaa sotkua ison kattilan. Sai kuulema ottaa lisää! Toin sipsejä ja mies yritti kontrolloida niiden syöntiä, vaikka itse oli ensin vetänyt puoli pussia. Kun otin itse toista kourallista, kommentoi tympeällä äänellä että ovatko muka noin hyviä?????!!!

Tällä tapaamisella mies alkoi myös kommentoida ulkonäköäni negatiiviseen sävyyn. Se oli ns. viimeinen pisara, tajusin missä h*ssä oikein olen.

Tässä vasta muutama esimerkki, antoi myös ilomielin tarjota minun maksaa molempien ruoat ravintolassa.

Onko kellään kokemuksia vastaavasta? Mitenhän tuo olisi jatkunut...

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi