Ei kenestäkään 20-24-vuotiaasta ole äidiksi
Parikymppinen on liian nuori äidiksi ja vain pilaa lapsensa elämän. Eihän tuon ikäinen ole edes kypsä valitsemaan hyvää puolisoa itselleen eikä ymmärrä omaa parastaan.
Kommentit (11)
Ahaa. Itse sain esikoiseni 23v ja mieheni on vastuullinen isä. Meillä on asiat aivan hyvin. Mitä en nyt ymmärtänyt?
Uu, Ikis on palanut jauhamaan iänikuista itkuvirttään!
Ihanaa kun kerroit 💕💕
Mä olin just täyttänyt 25 kun ensimmäinen syntyi. Mä oon niin hyvä äiti 💕💕💕
Kauheeta ajatellakin jos lapsi olisi syntynyt kolmisen viikkoa etuajassa. Huh huh.
Täytyykö tässä nyt soittaa sisarukset läpi ja mennä yhdessä pyytämään anteeksi äidiltämme sitä, että on tullut synnyttäneeksi meidät? - Kyllä äitimme on myös suorittanut opintonsa ja toimimaan töelämässä nyt jo useamman vuosikymenen sekä onnistunut isämme kanssa luomaan meille lapsille -subjektiivisen arvioni pohjalta- hyvän ja turvallisen lapsuuden. Voi olla, että meiltä lapsena puuttui jotain, tiedä sitten mitä kaikkea. Mutta siinä sitä ihmiselämä taitaisi mennä ja päättyä, ennen kuin kotona olisi saatavilla ja löytyisi "jo" valmiina, mitä ikinä sitten lapsi tai lapaet saattaisivat haluta tai pyytää.
Oma äitini oli 22v kun sai ensimmäisensä ja anoppini samoin :D
Minä sitten teinkin vasta 36- vuotiaana.
Nyyh minä en olisi olemassa jos ap saisi päättää. Äiti sai ensimmäisen lapsen 16 vuotiaana
Voi kun käy esikoista sääliksi, sai paljon huonommat kortit kun syntyi 24-vuotiaille vanhemmille. Kuopus syntyy muuten samoihin olosuhteisiin mutta hänelläpä on kaikki mahtavasti kun vanhemmat ovat 27-vuotiaita.
Paljon parempi kun saa lapsen nelikymppisenä työttömänä sinkkuna jollekin baaripanolle jota ei edes muista koska oli niin tuiterissa.
Aha