Kehtaako kukaan enää kutsua itseään tai äidin veljeä enoksi?
Kehtaako tyttäresi sanoa kavereilleen lähtevänsä enolle kylään?
Kommentit (12)
Useimmat meistä osaa olla yleistämästä asioita. Yleistys kuuluu tietynlaisen ajattelumaailman omaaville.
Eiköhän tuo ole hiukan kaukaa haettua. Suomessa on ehkä satatuhatta enoa ja yksi Eno. Ei vielä riitä syyksi hylätä kyseistä sanaa:).
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tuo ole hiukan kaukaa haettua. Suomessa on ehkä satatuhatta enoa ja yksi Eno. Ei vielä riitä syyksi hylätä kyseistä sanaa:).
Aika vähäksi arvioit määrän? Eikö aika suuri osa miehistä ole enoja? Neljännes ainakin?
Minä pidän Eno-Elmerin luontoseikkailuista ja Brian Enon musiikista. Minulla on myös kaksi mukavaa enoa. Ei nuo asiat muuksi muutu.
Vierailija kirjoitti:
Minä pidän Eno-Elmerin luontoseikkailuista ja Brian Enon musiikista. Minulla on myös kaksi mukavaa enoa. Ei nuo asiat muuksi muutu.
perverssiä pitää noista enon luontoseikkailuista
Vierailija kirjoitti:
Eihän nuoriso edes mene sukulaisten luokse kylään, ei enolle, sedälle eikä tädille, tai jos menee, niin siitä ei kerrota kenellekään, sillä se on noloa.
Tämä oli minulle uutta tietoa.
Eihän nuoriso edes mene sukulaisten luokse kylään, ei enolle, sedälle eikä tädille, tai jos menee, niin siitä ei kerrota kenellekään, sillä se on noloa.