Oletko osallistunut noihin ”Lähetä viesti kaipaamallesi henkilölle” ketjuihin?
Kommentit (9)
Olisi vaan mielenkiintoista tietää onko koko ketju vain naisten keskinäistä juttelua, vai osallistuuko miehetkin tuohon.
En ole osallistunut, ja olen nainen.
En oikein ymmärrä kyselyn pointtia. Vastausvaihtoehtoina olisi kannattanut olla myös, että onko osallistunut vai ei.
Olen joskus kauan sitten kirjoittanut pari viestiä, ihan siihen ensimmäiseen ketjuun. Kunhan vain purin omaa pahaa oloani ja ikävääni, mutta meni vähän fiilis, kun joku tuli siihen vastaamaan ja leikkimään kaipaamaani henkilöä. En ymmärrä, miksi.
Vierailija kirjoitti:
En oikein ymmärrä kyselyn pointtia. Vastausvaihtoehtoina olisi kannattanut olla myös, että onko osallistunut vai ei.
Kiinnostaa vain niiden vastaukset jotka on osallistuneet. Ei minua kiinnosta kuinka moni ei ole osallistunut niihin ketjuihin. Ymmärrän kyllä nyt että tämäkin olisi pitänyt rautalangasta vääntää. Aina ei vain muista kuinka yksinkertaisia ihmiset on.
Kysely olisi ollut paljon hyödyllisempi, jos siitä näkisi myös sen miten iso osa miehistä ja miten iso osa naisista noihin ketjuihin osallistuu. Eipä tuota enää voi muuttaa, mutta ehkä tästä huomautuksesta on jotain hyötyä jatkossa. Tosin ehkä luulet tämän(kin) olevan kettuilua ota mielipidettäni kuuleviin korviisikaan.
Noissa herkästi alkaa liihottelemaan omissa kuvitelmissaan, että mukamas nyt keskustelenkin sen ihastukseni kanssa, kun kaikki tuntuu osuvan niin yhteen. Jossain s24 työpaikkaromanssit-palstallakin aikoinaan voisin vannoa, että näin viestejä ihastukseltani. Pfffff!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa vain niiden vastaukset jotka on osallistuneet. Ei minua kiinnosta kuinka moni ei ole osallistunut niihin ketjuihin. Ymmärrän kyllä nyt että tämäkin olisi pitänyt rautalangasta vääntää. Aina ei vain muista kuinka yksinkertaisia ihmiset on.
Itse taidat olla alinta desiiliä älykkyyden suhteen.
Jos kysymys on: "oletko", niin vastaus on joko olen tai en.
Just osallistuin.. Niin ikävä työkaveria, johon olen ihastunut.
N25