Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin hakea mallikouluun, mutta en tiedä viitsisinkö

Vierailija
26.07.2019 |

Olen 17-vuotias, normaalivartaloinen ja minua on kehuttu kyllä kauniiksi. Olisi mukavaa oppia esiintymistä ja hankkia lisää itsevarmuutta. Mitä mieltä te olette tästä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata haaskata rahoja moiseen. Jos mallin työ kiinnostaa, lähetä itsestäsi kuvat johonkin hyvään toimistoon ja katso mitä sanovat.

Jos taas haluat vain hakea lisää itsevarmuutta ja esiintymiskokemusta, niin aloita vaikka teatteri.

Vierailija
2/13 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mallikoulut ym. on pelkkää rahastamista. Menkää mallitoimistolle (hyvämaineiselle) niin he ottavat kuvat jos katsovat sinussa olevan ainesta. Kertovat myös suoraan jos mallialalle ei ole edellytyksiä. Kuvaajat kyllä sitten kertovat, että miten haluavat poseerattavan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta voinhan silti hakea sinne ja katsoa mitä sanovat? Olen aika lyhyt ammattimalliksi (164cm ja vaatekoko on 36). 

ap

Vierailija
4/13 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kyllä esiintymiskokemusta ja itsevarmuutta lähtisi mallikouluun hakemaan. Niitähän on erityisiä esiintymisvalmennuksiakin olemassa. Itse kävin sellaista kun työssäni pääsin asemaan, jossa täytyy usein puhua yleisölle, ja ennen kammosin kovasti julkista esiintymistä.

Vierailija
5/13 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos haluat vähän kuin harrastuksen, niin siitähän sitten maksat. Mutta jos oikeasti haluat malliksi, niin sinun ei pidä maksaa mistään kursseista. Et myöskään maksa kuvista mitään. Suosittelisin melkein, että menet vaikka teatteri-kurssille, koska se ei ainakaan ole huijausta.

Vierailija
6/13 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta voinhan silti hakea sinne ja katsoa mitä sanovat? Olen aika lyhyt ammattimalliksi (164cm ja vaatekoko on 36). 

ap

Porvoossa on mallitoimisto joka ottaa juuri tuollaisia keskimittaa lyhyempiä talliinsa ja avaa tiet kuuluisille catwalkeille. Rahan tuloa ei voi estää.

Vierailija
7/13 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Porvoossa on mallitoimisto joka ottaa juuri tuollaisia keskimittaa lyhyempiä talliinsa ja avaa tiet kuuluisille catwalkeille. Rahan tuloa ei voi estää.

Ei toki 164-senttistä catwalkeille, mutta kyllä mainosmalliksi, hiusmalliksi jne voi päästä. Ei siitä isosti rahaa tule, mutta jotkut tykkää tehdä noita keikkoja silti. Välillä mallitoimistot ihan hakee erikseen noita mainosmalleja, usein haetaan kaikenikäisiä lapsista vanhempiin ihmisiin. Mainoksissa usein halutaan näyttää ihan tavallisen oloisia ihmisiä joihin katsojat voi samaistua.

Vierailija
8/13 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Ei kannata. Ainakin 10cm lisää pituutta ja vaatekokoakin täytyisi saada pienemmäksi.

Kyllä niitä kauniiksi kehuttuja riittää maailmassa mutta harvasta tulee malli.

Vierailija
9/13 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ei toki 164-senttistä catwalkeille, mutta kyllä mainosmalliksi, hiusmalliksi jne voi päästä. Ei siitä isosti rahaa tule, mutta jotkut tykkää tehdä noita keikkoja silti. Välillä mallitoimistot ihan hakee erikseen noita mainosmalleja, usein haetaan kaikenikäisiä lapsista vanhempiin ihmisiin. Mainoksissa usein halutaan näyttää ihan tavallisen oloisia ihmisiä joihin katsojat voi samaistua.

Jos olisi noin helppoa niin eiköhän lähes kaikki tavallisen oloiset olisi mainosmalleja. En tunne yhtäkään.

Vierailija
10/13 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Jos olisi noin helppoa niin eiköhän lähes kaikki tavallisen oloiset olisi mainosmalleja. En tunne yhtäkään.

Mulla on työkaveri joka on. Noin nelikymppinen ihan miellyttävän, mutta tavallisen näköinen ihminen. Ei varmaankaan paljon yli 160 cm pitkä. Ei niitä mallikeikkoja usein toki ole mutta välillä, harrastusluontoisesti. Hiusmallina hän on useimmiten ollut mutta myös esim. kotimaisen kylpylän tv-mainoksessa, marketin mainoksessa ja jossain tuollaisissa. 

Vierailija
11/13 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutakuinkin jokainen nainen saa joskus kehuja kauneudestaan.

Sun mitatkaan ei ole mitenkään poikkeavan upeat, ihan normi suomalainen.

Vaikka onhan niitä kaikenlaisia XXXL-mallejakin, niin toki mahdollisuuksia olis.

Miksi haluat juuri keikistelemään?

Vierailija
12/13 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Lähes kaikki? Useimpia ei kiinnosta, koska ammatiksi siitä tavis-mainosmallin työstä ei ole ja rahantulo minimaalista. Enemmän harrastus. Joku keikka johon tarvitaan juuri itsen näköistä voi tulla esim. kerran parissa vuodessa, jos on siellä listoilla taviksena.

Vierailija
13/13 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Mulla on työkaveri joka on. Noin nelikymppinen ihan miellyttävän, mutta tavallisen näköinen ihminen. Ei varmaankaan paljon yli 160 cm pitkä. Ei niitä mallikeikkoja usein toki ole mutta välillä, harrastusluontoisesti. Hiusmallina hän on useimmiten ollut mutta myös esim. kotimaisen kylpylän tv-mainoksessa, marketin mainoksessa ja jossain tuollaisissa. 

Miksi menisi kalliiseen mallikouluun jos voi mahdollisesti saada kertaluontoisen keikan marketin mainoksessa. Hiusmalliksi pääsyyn ei välttämättä vaadita kuin hyvälaatuiset hiukset ja rohkeutta antaa kampaajalle vapaat kädet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan