Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei kerro minusta vanhemmilleen

Vierailija
25.07.2019 |

Olen seurustellut vuoden aivan ihanan 26-vuotiaan miehen kanssa. Tullaan hyvin juttuun, meillä on samanlaiset arvot, haaveet ja harrastukset, mutta: mies ei edelleenkään uskalla kertoa seurustelustamme vanhemmilleen. Mies ei ole aiemmin seurustellut. Ja ei, asia ei ole vain tullut puheeksi vaan esimerkiksi jos mies lähtee kanssani paikkaan X, kertoo tämä vanhemmilleen heidän mahdollisesti kysyessä, jonkin valheen - mitä vain kunhan seura ei paljastu. Pelkää kuulemma hössötystä, mutta en jaksa enää uskoa.

Kuvittelin alkuun totta kai, että en ole jotenkin kelvollinen miehelle, mutta järjellä ajateltuna se ei ole mahdollista: olen kaunis, hyväkroppainen, älykäs, saman koulutustason miehen kanssa omaava, työssäkäyvä ja muutenkin miellyttävä tapaus.

En jaksa enää tivata selitystä tai painostaa miestä mihinkään. Eilen pyysin tätä kanssani ulos, mutta tänään tämä peruuttikin menon kun vanhemmat olivat alkaneet grillaamaan tämän siellä ollessa.

Kerran mies jopa vaihtoi ajoreittiä paikkaan Z kun tajusi, että hänen vanhempansa ovat tulossa toisaalta ja todennäköisesti ajaisivat vastaan....

Mitä helkkaria tässä nyt tekisi ja tästä päättelisi?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkää oikeasti hössötystä, mutta onhan hänen nyt sen verran miehistyttävä, että saa asian vanhemmilleen kerrottua.

Vierailija
2/5 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot miehelle, että esittelee täydellisen morsiamensa vanhemmilleen heti paikalla, tai muuten on kohta taas sinkku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

3/5

Vierailija
4/5 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystäväsi on Norman Bates?

Vierailija
5/5 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juujuu. Äskeinen provo ei sit lähteny kunnolla lentoon...

Kerro mulle, mitä ihmettä sä saat näistä?