Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HUONOIN RAKASTAJA ?

Vierailija
23.07.2008 |

tehdäänpä ketju. itselläni naistenmiehen maineessa liikkuva kundi, jota tapailin puolentusinaa kertaa. kolmella eka kerralla ei saanut housuja jalasta, kun etumus oli jo märkä. tämän jälkeen ymmärsi ottaa housut pois ennen siemensyöksyä. kertaakaan ei ehtinyt sisään asti. kysyi vielä pokkana, että mitä mieltä olen seksistämme :DDDDD

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka ajattelee AINOASTAAN OMALTA kannaltaan seksiä. Ei niitä kiinnosta tippaakaan nauttiiko kumppani. Ne taitaa määritellä hyvän seksi sillä, kuinka nopeasti mälli lentää... ;) :)

Luojan kiitos etten ole moisiin törmännyt !

Vierailija
2/7 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ex-mieheni. Tuumasi ennen avioon menoa että seksi kuuluu vasta avioliittoon. No, odottelin.. Hääyönä sitten sanoi että ei seksi kuulu avioliittoon. Käsittämätön ukko!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

heh. mulla samanlainen kokemus. oltiin jannun kanssa leffassa. vei minut katsomaan "tali-ihantalaa". kesken loppukohtauksia vei väkisin käteni housuihinsa ja kas - laski lastinsa siihensä samantien.

sitten oli käsi täynnä siemeniä. mentiin sen jälkeen pizzeriaan. ihmetteli, että missä olit kun olin vessassa pesemässä käsiä.

valittelin huonovointisuutta ja jannu jäi yksinään syömään pizzaa.

Vierailija
4/7 |
25.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sitten kiihottavaa katseltavaa

Vierailija
5/7 |
27.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa hän antautui seksiin selällään maaten, rentoutuen, ja antoi minun tehdä kaiken yksin. Se ei tuntunut erityisen viihdyttävältä ja loppuihan se seksikin sitten kokonaan.

Vierailija
6/7 |
27.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tehnyt koskaan aloitetta, odotti ja makasi että minä hyväilin ja hiplasin häntä. ei pessyt kaluaan tai oikeastaan alapäätään koskaan kunnolla, vaan sissijuustot muhi ja haisi. Eipä tehnyt mieli mokomaa, ja suihin ois vielä pitänyt ottaa, Y ö k.... Kun vaadin kumin käyttöä vikisi vastaan. Joten heippa

Vierailija
7/7 |
06.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs nuori nainen oli kiinnostunut minusta jo jonkin aikaa ja lopulta menimme meille jatkoille juteltuamme joutavia kapakassa. Suudeltiin, hyväilin häntä ja heitimme vaatteet pois ja menimme painimaan sänkyyn. Hän oli aivan passiivinen lahna vaikka nuolin, sormetin ja puristelin joka puolelta ja kun lopulta sain kalun pimppiin, se oli kuin olisi viskannut nakkia liian karvaiseen metrotunneliin.

Tarkoitus ei ole haukkua kyseistä varmasti ihan mukavaa tyttöstä mutta hän ei tehnyt elettäkään sängyssä nauttiakseen seksistä tai antaakseen jotain takaisin ja kun lopulta lopetin hyödyttömän tuuppaamisen väljään reikään ja kävimme suihkussa jossa ehdotin hänelle suihinottoa niin sekään ei kelvannut. Oli kuin olisi ollut näiden Kummelin kahden nihkeän neidin kanssa punkassa. Ei, ei kelpaa.

Painuin nukkumaan ja seuraavana viikonloppuna näin tämän henkilön baarissa kikattamassa kaverinsa kanssa ilmeisesti minun "miehuudelleni" mutta haukotus sentään, oli kyllä maailman laiskin ja huonoin pano ikinä. Että menkää akat joskus itseenne, se on aika harvassa kun teidän vituista hunajaa vuotaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi