Monettako avioliittoa pidät hulluutena?
Mielestäni kerran munaa jokainen eli kaksi avioliittoa on ok, mutta sen jälkeen pidän melko vähäjärkisenä.
Kommentit (14)
Mutta jos erot ovat aiheutuneet aina siitä toisesta osapuolesta?
Ketä kiinnostaa laskea toisten avioitumisia? Huolehtikaa omista parisuhteistaan!
Vaihtuvat ihmissuhteet ylipäätään kertovat ihmisestä karua tarinaa.
Viimeistään neljättä. Ehkä jo kolmatta.
Minulle jo toinen olisi liikaa. Jos eroan, en mene uudestaan naimisiin.
Toinen on jo liikaa.
Eka kerta on aina se eka kerta.
Itse en menisi naimisiin henkilön kanssa, joka on ollut jo naimisissa.
Ensimmäistä, toista, kolmatta, neljättä jne. Avioliitto on nykyaikana ihan turha instituutio.
Kaksi, sen jälkeen pitää tajuta olevansa parisuhdekelvoton. Toimii myös niin päin, että aina valitsee kumppaniksi jonkun hyväksikäyttäjän. Silloin on pakko olla jotain hoitamattomia tunne-elämän ongelmia eikä sovellu normaaliin parisuhteeseen ennen kuin on hoitanut itsensä kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos erot ovat aiheutuneet aina siitä toisesta osapuolesta?
TUPLA red flag. Miksi joku tyyppi jätetään kolmesti?
Ex-parisuhdekumppanini oli ollut kaksi kertaa naimisissa. Meidän suhteemme ei koskaan ollut niin pitkällä, että olisi edes pohdittu yhteen muuttamista (seurustelimme jotain 3.5 vuotta), mutta alun alkaen kyllä toivoin, että hän olisi ollut loppuelämän kumppanini. Niin ei sitten käynyt. Tietääkseni hän ei ole mennyt kolmatta kertaa naimisiin, erostamme on nyt toistakymmentä vuotta.
Mun mielestä naimisiinmenossa pitäisi olla joku harkinta-aika. Vaikka kymmenen vuotta?
Itse menin naimisiin 18 vuoden seurustelun jälkeen.
Sama juttu. Toinen kerta naimisiin on vielä aika perus, koska yleensä eka avioliitto solmitaan nuorena ja sitten kun kasvetaan aikuisiksi, erotaan ja aloitetaan ehkä aikuisiän uusi suhde. Jos munaa toisenkin kerran ja pyrkii vielä kolmannen kerran vihille, niin se on kyllä red flag.