Tiedän Ed Geinin, Ed O'Neilin, mutta Ed Sheeran piti googlettaa
Anteeksi nyt kauheasti, mutta nämä uusimmat popparit ei sano minulle mitään, ei myöskään seiskajulkkikset, kuten sofia, josta täällä jauhetaan, sekin piti googlettaa, enkä tajua edelleenkään mikä julkkis se muka on, tuo sheeran sentään on jonkunlainen muusikko.
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Asia pihvi.
linguistin hihvi.
Niin, sellaista se kalkkeutuva vanheneminen on. Muistikin pätkii ja tulee tehtyä sama aloitus monta kertaa päivässä.
Olet siis muiden yläpuolella oleva uniikki lumihiutale kun et tiedä näitä nykyajan hömpötyksiä, onnea siitä.
Uppo outo oli minullekin tämä nykyteinien suosikki. Tosin enpä minä tiedä muitakaan heidän suosikkejaan.
Edeistä ainut tuttu tapaus minulle on korkeampaa taidetta valkokankaille loihtinut legendaarinen ED Wood.
Mä tiedän laulaja frEDin (taas kolmatta linjaa..,
ED lemon lightin ja
LED taskulamput.
Silti en usko, että ketään kiinnostaa, tunnenko ED Sheerania vai en.
Mutta kyllähän tämä suomalaista itsetuntoa nostattaa. Vain suomalainen uskaltaa ylpeillä omalla tietämättömyydellään.
Mä taas en tiennyt noista yhtäkään. Ed Sheeranin nimen sentään olin kuullut. Nyt selvisi, kun tuli Suomeen, että on jonkinlainen lauleskelija. Piti käydä oikein youtubesta katsomassa yksi hänen biisinsä. No ei ollut kummoinen, eipä tarvitse toista kuunnella. Mutta ei siinä mitään, kuunteleehan monet suomiräppiäkin.
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla Ed Geinin huonekaluja?
On pöytälamppu. Oikein nätti.
Olen hämmästynyt, että joku tuntee tarvetta tulla avautumaan palstalle ettei tunne jotakin artistia. Luulisi esim. 20 minuutissa 60 000 nyytyä lippua Ed Sheeranin Helsingin Malmin konserttiin kertovan edes jotain artistin tunnettavuudesta. Pitääkö ihan vasiten olla hölmö?
Vierailija kirjoitti:
Olen hämmästynyt, että joku tuntee tarvetta tulla avautumaan palstalle ettei tunne jotakin artistia. Luulisi esim. 20 minuutissa 60 000 nyytyä lippua Ed Sheeranin Helsingin Malmin konserttiin kertovan edes jotain artistin tunnettavuudesta. Pitääkö ihan vasiten olla hölmö?
Minä taas ihmettelen sitä, että joku jaksaa ottaa itseensä siitä, jos joku ei tunne teininuorison tähtiä.
Eiköhän se ole päivänselvä asia, että mitä enemmän mennään yli 40 ikävuoden, sitä harvempi näistä teinitähdistä mitään tietää. Lippujen määrä toki kertoo siitä, että teinisuosikki on täällä. Mistään muusta se ei kerro yhtään mitään.
Tämän kaiffarin ehdottomaksi plussaksi voidaan mainita, että hän ei vedä mitään kusiräppiä, vaan ihan oikeaa melodista musiikkia, vaikka se ei minua henkilökohtaisesti nappaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas ihmettelen sitä, että joku jaksaa ottaa itseensä siitä, jos joku ei tunne teininuorison tähtiä.
Eiköhän se ole päivänselvä asia, että mitä enemmän mennään yli 40 ikävuoden, sitä harvempi näistä teinitähdistä mitään tietää. Lippujen määrä toki kertoo siitä, että teinisuosikki on täällä. Mistään muusta se ei kerro yhtään mitään.
Tämän kaiffarin ehdottomaksi plussaksi voidaan mainita, että hän ei vedä mitään kusiräppiä, vaan ihan oikeaa melodista musiikkia, vaikka se ei minua henkilökohtaisesti nappaakaan.
Ehkä joku on ottanut itseensä tässä ketjussa, minä en mutta en ymmärrä miksi tietämättömyyttään täytyy toitottaa tai ylipäätään tuoda esille ettei tunne kyseistä artistia, jonka ainakin 60 000 muuta suomalaista tuntee... ehkä kyseessä on Uniikki lumihiutale -syndrooma?
Teemu Selänne perheineen oli katsomassa artistia, ehken lukisi Teemua ja puolisoaan teininuorisoksi. Kuvista päätellen aika moni kuulijoista oli aikuisia. Minä en kuuntele tätä artistia mutta minulla ei myöskään ole tarvetta esittää mikä on hyvää musiikkia tai huonoa musiikkia, sehän on mielipidekysymys.
Minun sukulainen ei tiennyt, kuka oli Claes Andersson.
Enpä tuntenut tyypin tuotantoa. Nimen olin kuullut muualtakin kuin tältä palstalta nyt näinä päivinä. Googletuksen sijaan tein Youtubessa haun ja vilkuilin pari biisiä. Selvä. Nyt tiedän tyylilajin ja ulkonäön. Saa elää.
Minä tiedän kuka oli Erich Hartmann.
Eddie Edwardsin tiedän, hänhän on myös levyttänyt. "Nimeni on Eetu, makikotka Enklannin..."
Asia pihvi.