Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen isä kiinnostunut?

Vierailija
24.07.2019 |

Vuosien jälkeen esikoisen isän kanssa törmättiin ja oli muuttanut melko lähelle, sama lähikapakka. Meillä on ollut koko kesän erikoissettiä keskenämme ja isä saanut tutustua lapseen ja mun muihinkin neljään penikkaan jotka nyt sai sitä miehen mallia kun kenenkään isä ei ole lapsiaan nähnyt tai minä niitä enää. Nyt näyttää siltä että on ensimmäinen täyssisaruspari- tai parvi syntymässä ja nyt näyttää että mies kiinnostumassa minussa, ne pienet merkit on ilmassa. Ja ihan viihtyy lasten kanssa myös selvinpäin. Vieläkö tässä iässä voi löytää sen aidon rakkauden (38) ja ihan omalta ostarilta. Eka kerran tavattiin Kontulan ostarilla ja nyt Vuosaaressa niin ollaan sosiaalisesti edistytty pikkuhiljaa ja on tunne että tähän haluaa panostaa. Molemmilla nyt korvaushoito päällä elämät mallissa. Ihanalta tuntuu tämä ihastuksen ja nuoruuden kipunointi, päivällä kun meditoin sängyssä niin näin kuin unessa miten mun tähdenlento-tatskalle annettiin uusi merkitys ja toivo. Tänä iltana viron siidereitä ja kapakka niin voi vähän lämmitellä rakkauden hehkussa ja toivoa ettei ole yksipuolista

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana toi "viihtyy lasten kanssa myös selvinpäin" :D

Vierailija
2/6 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No heko heko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😂 hyvä!

Vierailija
4/6 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana toi "viihtyy lasten kanssa myös selvinpäin" :D

Sama lähikapakkakin oli hyvä:)

Vierailija
5/6 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasitteko korvaushoitoklinikalla? Romanttista. Ihan kuin jostain elokuvasta.

Vierailija
6/6 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli ihan tippa linssiin niin kaunis rakkaustarina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi