Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko sellainen, joka vaatii saada nähdä kumppaninsa puhelimen sisällön, arvostaa kumppaniaan?

Vierailija
24.07.2019 |

Jos minun kumppanini vaatisi saada nähdä puhelimeni menisi minulla maku häneen aivan täysin. Samaten en itsekään voisi vaatia toista näyttämään puhelintaan, se ei todellakaan kuulu minulle. Miten jotkut aikuiset ihmiset kuitenkin käyttäytyvät sillä tavalla kumppaniaan kohtaan? Eivätkö he koe tuota loukkaavaksi toista osapuolta kohtaan?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aivan samaa mieltä mutta minulle riittää yksi ketju aiheesta, miksi ei sinulle?

Vierailija
2/7 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aivan samaa mieltä mutta minulle riittää yksi ketju aiheesta, miksi ei sinulle?

Tarkoitatko edellistä ketjuani? Se katosi. En ole nähnyt muiden tekemiä avauksia aiheesta.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin suhde perustuu, jos ei luottamukseen?

Vierailija
4/7 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostuisi todellakaan siihen että toisen täytyy penkoa kännykkäni. Jos ei luottamusta ole muuten niin eiköhän se suhde ole loppu. En usko että vainoharhainen edes alkaisi oikeasti lopullisesti luottamaan vaikka saisi sen kännykän tutkiakin. 

Vierailija
5/7 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko edellistä ketjuani? Se katosi. En ole nähnyt muiden tekemiä avauksia aiheesta.

-ap

https://www.vauva.fi/keskustelu/3515653/voiko-vaatia-puolisoa-nayttamaa…

Älä väitä ettetkö olisi keksinyt avausta juuri tämän ketjun pohjalta. Mutta uniikkina lumihiutaleena ilmeisesti ajattelit, että SINUN mielipiteesi on niin tärkeä, että se vaatii ihan oman avauksen.

Vierailija
6/7 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee kommentoimaan Naistenhuoneelle.

Vierailija
7/7 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi. Ei kunnioita toisen yksityisyyttä ja rajoja, ei arvosta tätä itsenäisenä ihmisenä, ei luota. Kolme ratkaisevaa parisuhteen tukipilaria - kaikki rikki. 

En lue salaa kumppanini päiväkirjoja. En urki tiedostojaan. En vakoile puhelimiaan. En seuraile menemisiään ja tekemisiään millään teknisellä välineellä tai softalla tai varjostamalla. Kaikki tuollainen agenttitouhu on sairaalloista. Jos en luota häneen ehdottomasti, niin hän saa mennä saman tien. Luotan häneen niin kauan kunnes jokin ihan todellinen konkreettinen syy luoton vie. Se selviää kyllä ilmankin. Mun ei tarvitse koko suhteen mittaan jatkuvasti vakoilla kaikkea toisen tekemistä huomatakseni, jos jotain ikävää tapahtuu.