Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kumppanisi kehunut sukupuolielintäsi kun olette naineet?

Vierailija
19.07.2019 |

Naisystäväni oli päälläni ja hiljakseen liikutteli siinä itseään ees-taas ja sitten sanoi : "v o i e t t ä s u l l a
o n i h a n a k u l l i ". Tunsin että se tuli suoraan sydämestä. Silloin tuntui kivalta. Mulla taitaa olla ihana kulli :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kehunut ja olen myös kehunut. Tänään kerroin miten ihana hänen elintään on imeä.

Vierailija
2/7 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kehunut, olen kehunut kumppaniani. Se on äärimmäisen kiihottavaa, kun kehu tulee aktin aikana suoraan sydämestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole juurikaan kehunut. Minä taas olen. Vaikka itsellä on iso ja paksu kalu. Ainut kommentti joskus nuorempana, että pitäähän sen tuntuakin jossain.  Voi olla, että on sen verran vähän kokemusta miehistä, niin ei tiedä mihin verrata.

Itse olen kehunut koko ikäni hänen herkkupyllyä, pillun  tiukkuuttaan ja pientä orvapillua. Oikeasti aivan maaginen kapistus.  Hän tietää kyllä, että lantiopohjan lihakset on poikkeuksellisen tiukat ja voimakkaat.  Vähän väliä naidessa joutunut toteamaan, etten  kestä mitenkään pidempään enää pillun puristusta.  Ottaa niin tiukasti varresta kiinni. Vaimo ollut hyvillään, kun tuntenut ja nähnyt minun käyneen kuumana. Nappaa tarkoituksella kiinni ja sitten se on menoa. Ei kestä niin ei kestä.

M62

Vierailija
4/7 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli nuoruudessa poikaystävä, jonka suudelmia janoaa vieläkin ja jonka kanssa naitiin vähän milloin missäkin. Kerrankin yhtenä syys-talviyönä oltiin lähikaupan takapihalla tiiliseinää vasten mä pojan sylissä. Erään rotsin selässä oleva jälki muistuttaa tuosta niin kivasti, tai ehkä se tuli siitä kun taisin maata lopuksi hänen alla asfaltilla.. kuiteskin siinä hän alkoi hokea mun nimeä ja sanoi "...sulla on niin ihana p***u". Kehui kyllä mua aina muutenkin, kauneutta noin yleensä, hiuksia, mutta tuo oli eka muttei kyllä viimeinen kerta kun hän seksin aikana innostui kehumaan. Nykyään tuntuisi ehkä vähän liialliselta, tai en tiedä, riippuu kai vähän miehestä, mutta silloin nuorena ei mikään ollut niin ihanan kuuloista.. kehut tuli just siinä herkimmässä kohdassa, ja tuntui ihanalta silloin<3

Vierailija
5/7 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monesti kehunut vaimoni toosaa hyväksi aktin aikana, mutten ole ikinä saanut vasta kehuja...

Vierailija
6/7 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kehunut miehen elintä seksin aikana. Se tulee spontaanisti tyyliin voi että sulla on ihana... Ja mies myös kehuu minua, tai sanoo välillä kuinka hyvältä tunnun. Se on kivaa :)

Vierailija
7/7 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein tiedä mitä mieltä olisin jos mies toteaisi mulla olevan "hyvä toosa" tai "maaginen kapistus" :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi