Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos tavoitteena on ketoosi, voiko syödä AB-jugurttia mustikoilla?

Vierailija
19.07.2019 |

AB-jugurtissa on hiilaria 4,8 g / 100 g. Mustikasta en muista, mutta jotain siinäkin. Meneekö takapakkia jos syön sitä nyt?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuinka paljon ajattelit syödä? Melko olennainen tieto.

Vierailija
2/11 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kuinka paljon ajattelit syödä? Melko olennainen tieto.

Pienen lautasellisen vain. Voiko sitäkään useampaa kertaa päivässä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä uskon että voisi.. Kovin on häilyväisiä nuo rajat, ei auta kuin kokeilla.

Vierailija
4/11 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta apteekista niitä kusitikkuja, niin tiedät, milloin hiilareita liikaa....loppuu tuo faking kysely!

Vierailija
5/11 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketoosi ei oo terveellinen olotila. Jos aiot laihduttaa, niin laihduta jättämällä herkut pois ja syö vain terveellistä ruokaa. Voit hyvin syödä mustikoita ja maustamatonta jogurttia.

Vierailija
6/11 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketoosi säilyy yleensä kun hiilarit on max 20 g/pv. Raja toki yksilöllinen. Kokeikemalla selviää, muttei tuo nyt oikein ketogeeniseltä ruoka-annoksesta kuulosta.

Vierailija
7/11 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketoosi ei oo terveellinen olotila. Jos aiot laihduttaa, niin laihduta jättämällä herkut pois ja syö vain terveellistä ruokaa. Voit hyvin syödä mustikoita ja maustamatonta jogurttia.

Laihtuuko ilman ketoosia? Kaikissa VHH-ohjeissa mainitaan ennen pitkää ketoosi jossain vaiheessa, eli jos aikoo elää VHH:ta niin onko myös ketoosi aina samassa paketissa? Olen mennyt nyt kaksi päivää orjallisella tarkkuudella, ja hemmetinmoinen nälkä alkaa jo olla. Pitää nyt vaan tarkastella onko se pelkkä harha.

Vierailija
8/11 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihtuuko ilman ketoosia? Kaikissa VHH-ohjeissa mainitaan ennen pitkää ketoosi jossain vaiheessa, eli jos aikoo elää VHH:ta niin onko myös ketoosi aina samassa paketissa? Olen mennyt nyt kaksi päivää orjallisella tarkkuudella, ja hemmetinmoinen nälkä alkaa jo olla. Pitää nyt vaan tarkastella onko se pelkkä harha.

Laihtuu ilman ketoosia. Laihdutin itse 20kg. Teet jotain väärin, jos sinulla on nälkä. Minulla nälkä hävisi ajoittain ja mieliteot kokonaan, mutta en ollut ketoosissa.

Vierailija
9/11 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sulla voi olla ketoosissa nälkä? Mä söin välipalaksi kaikenlaista ruokaisaa, esim pekonia tai juustoa ja leikkeleitä, ei kyllä nälässä tarvinnut olla. :D Ainoa dieetti jolla rupes äkkiä paino putoamaan.

Vierailija
10/11 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sulla voi olla ketoosissa nälkä? Mä söin välipalaksi kaikenlaista ruokaisaa, esim pekonia tai juustoa ja leikkeleitä, ei kyllä nälässä tarvinnut olla. :D Ainoa dieetti jolla rupes äkkiä paino putoamaan.

Ei napostelu ole ikinä terveellistä. Syödä voi liikaa, ihan missä ruokavaliossa tahansa. Ja kun suomalaisessa ruokakaupassa on vaikeaa löytää mitään, mistä ei löytyisi sitä hiilaria.

Vierailija
11/11 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilman ketoosiakin laihtuu. Vhh:ssa ei mennä "orjallisella tarkkuudella" vaan oman kehon mukaan.  Siinä joutuu tekemään kyllä itsekin jotain eikä vain noudattaa valmista kaavaa.

Kun vhh:ta aloittaa, niin kannattaa syödä aina kun on nälkä ja niin, että nälkä poistuu. Saattaa joutua syömään useinkin, mutta se tasoittuu kyllä ja ruokailut muokkautuvat sopiviksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä