Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko väärin?

Vierailija
14.07.2019 |

Jos ilmoitan deittisivustolla ikäni 5-v alakanttiin, jotta saan nuorempia naisia? Olen kumminkin vähintään sen 5-v nuoremman näköinen mitä ikäni oikeasti on. Suuttuuko naiset, jos se tulee sitten ilmi myöhemmin? Eikait ne enää sitten suutu, kun ovat täysin rakastuneita minuun.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen sen vain siksi, että myös nuoremmat saisi mahdollisuuden minuun, niin kuin oikeassa elämässä. Deittipalveluissa nuo ikärajat ovat tylsiä, kun sen takia leikkautuu potentiaalisia kumppaneita pois, esim. happypancekessa ja tinderissä.

t. Ap

Vierailija
2/14 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelee ne naisetkin. Ja meikkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset? Oletteko paljon törmänneet siihen, että mies valehtelee ikänsä? Itse en ole vielä sitä tehnyt, mutta nyt harkinnassa. Olen oikein kiva ja mukava mies, niin eikai tuo iästä valehtelu saa minua näyttäytymään huonossa valossa? Rehellisesti nuoret naiset vastatkaa? Olen siis 44-v ja haluan 30-v naisen.

Vierailija
4/14 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mä olin nuori, niin sain kenet naisen vaan.

T. Ap

Ikä rajoittaa nuorempien saantia nykyään, harmittaa

Vierailija
5/14 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitte vaan uskoa, olen komea hopeakettu!.. ja vaatimaton

t. Ap 

Vierailija
6/14 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset? Oletteko paljon törmänneet siihen, että mies valehtelee ikänsä? Itse en ole vielä sitä tehnyt, mutta nyt harkinnassa. Olen oikein kiva ja mukava mies, niin eikai tuo iästä valehtelu saa minua näyttäytymään huonossa valossa? Rehellisesti nuoret naiset vastatkaa? Olen siis 44-v ja haluan 30-v naisen.

Tee kuten itse parhaaksi näet. Itse en valehtelisi, ja jos vastapuoli jäisi kiinni valheesta se olisi luultavasti siinä. Elä omien arvojesi mukaan.

Vierailija
7/14 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai valehtelu saa sinut näyttäytymään huonossa valossa. Eikä pelkästään sitä, se paljastaa, mikä oikeasti olet. Ja kun jäät valehtelusta kiinni, se nainen ei enää ole sinuun rakastunut, koska tajuaa, ettet se koskaan ollutkaan sinä, johon hän rakastui, vaan joku, jota esitit, valhekuva, näytelmä.

Vierailija
8/14 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai valehtelu saa sinut näyttäytymään huonossa valossa. Eikä pelkästään sitä, se paljastaa, mikä oikeasti olet. Ja kun jäät valehtelusta kiinni, se nainen ei enää ole sinuun rakastunut, koska tajuaa, ettet se koskaan ollutkaan sinä, johon hän rakastui, vaan joku, jota esitit, valhekuva, näytelmä.

En usko tuohon, kun nainen rakastuu, niin pienillä valkoisilla valheilla ei ole väliä. Hän saattai vain olla todella iloinen, että hieman huijasin, koska muuten emme olisi koskaan tavanneet. Uskon romantiikkaan tuolla lailla.

Ap

Vierailija
9/14 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee kuten itse parhaaksi näet. Itse en valehtelisi, ja jos vastapuoli jäisi kiinni valheesta se olisi luultavasti siinä. Elä omien arvojesi mukaan.

Miksi pitää olla noin tiukkis? Kaikki on sallittua sodassa ja rakkaudessa, näin se vaan on.

Vierailija
10/14 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ikäisesi seura kelpaa, vai miksi pitää ikä valehdella? Kyllä se todellinen ikä paljastuu jo tutustumisvaiheessakin, mikäli työ- ja koulutushistoria tulee puheeksi.

Vierailija
11/14 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaisi. Suuttuisin jos on nuorempi kuin mitä profiili väittää. Mitäs se kiinnostaa jos mies on komia??

Vierailija
12/14 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää olla noin tiukkis? Kaikki on sallittua sodassa ja rakkaudessa, näin se vaan on.

En mä ole kauhean tiukkis mutta rehellisyys on yksi peruspilareista jonka mukaan pyrin elämään. Mun puolesta voit seurustella minkä ikäisen kanssa tahdot mutta valhe on valhe.

Vierailija
13/14 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen sen vain siksi, että myös nuoremmat saisi mahdollisuuden minuun, niin kuin oikeassa elämässä. Deittipalveluissa nuo ikärajat ovat tylsiä, kun sen takia leikkautuu potentiaalisia kumppaneita pois, esim. happypancekessa ja tinderissä.

t. Ap

Ylimielisyytesi on jo nyt tullut selväksi :)

Vierailija
14/14 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. Ap

Ylimielisyytesi on jo nyt tullut selväksi :)

Taitaa hieman sinuakin kiihottaa? Tule kahville kanssani?

T.Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan