Miten lataatte akkujanne?
Nyt tuntuu todella siltä että tarvitsen jotain omaa jonka voimin jaksaa lasten- ja kodinhoidon kanssa. Lapset 1. ja 3v. ja omaa aikaa ei ole vuoteen ollut nimeksikään, tosin en ole sitä vaatinutkaan. Onnistuu tosin jos sitä vaadin. Kotityöt teen minä. Pinna on ollut kireällä ja tänään suutuin niin paljon 3.vuotiaalle että itsekin pelästyin, ja tajusin että minun on saatava jotain itselleni mutta mitä. Pari tuntia pari kertaa viikossa mahdolisimman tehokasta irtautumista kotoa ja akkujen latausta mutta mitäe voisi olla? Vinkkejä vastaanotetaan!
Kommentit (4)
Kiitos, tuota olon " henkistä keventymistä" nimittäin juuri haenkin! Jos vaikka huomenna ennen saunaa aloittaisi!
ap
kävellen, sauvakävellen, juosten tai miten tykkäät. Mutta kunnon hiki pintaan ja saat uutta energiaa. Samalla kaupan päälle kilot pysyy kurissa.
Mutta kun pohjakunto on huono niin pelkään että oon kunnon lenkin jälkeen vielä väsyneempi, siis ihan rätti loppupäivän, näin käy esim. kunnon uinnin+saunan jälkeen. Mutta ihan todellako, voiko lenkki piristää vaikka väsyttääkin fyysisesti? Vaikka kokeilemallahan se selviää...
ap
älä aloita heti veren maku suussa, silloin innostus lopahtaa alkuunsa. Vaikka ihan sauvakävelyä (kuulostaa tylsälle, tiedän :-)) aluksi ja sitten kunnon kohentuessa lisää vauhtia. Illat menee mukavasti vaikka on fyysisesti hiukan väsynyt, mutta henkisesti olo on keventynyt paljon... Itse olin toisen lapsen syntyman jälkeen aivan rapakunnossa, mutta niin vain nyt 1,5 vuoden jälkeen jo reilun 10 kilometrin lenkki taittuu vauhdilla. suosittelen kokeilemaan!