Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä suunnilleen maksaa pesettää pesulassa turvaistuimen vyöt ja päälliset?

Vierailija
26.05.2006 |

Öljykanisteri kaatui molempien (2) turvaistuimen päälle auton takakontissa ja pesula taitaa olla ainut vaihtoehto : ( Mitähän suunnilleen maksaa? Itse kun en koskaan ole pesulan palveluita ennen käyttänyt.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että maksaa arviolta 10e per päällinen riippuu vähän koosta. en itse ole pessyt vielä paljo, mutta epäilisin, että kaikki öljy ei lähde vesipesussa. olen pessyt vaatteita, joihin roiskunut dieseliä ja ne ainakin lähtivät kemiallisessa pesussa ok. Kemiallisessa pesussahan käytetään liuotinainetta eikä vettä, joten sillä lähtee rasvat ja tuollaiset hyvin. Jos epäilet, että koneesi käsii pese jossain saavissa.

Mutta itse veisin kyllä pesulaan... kun on sitten kotona kaikki paikat öljyssä.

Vierailija
2/6 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Untuvatakin pesetys viime talvena tuli itselle maksamaan 20¿

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sollissa lyhyt 25 ja pitkä 30e

Vierailija
4/6 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on irrotettavat päälliset jotka voi ihan hyvin pestä koneessa. Jos niissä on paljon sitä öljyä niin mäntysuovalla tai oliivisaippualla kannattaa pestä ensin käsin ja sitten laittaa koneeseen, koska niissä päällisissä on aika alhaiset ohjelämpötilat. Kokeile ensin kotona, en usko että pesulassa pystyvät yhtään parempaan.

Vierailija
5/6 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskaltaako öljyisiä vöitä ja päällisiä laittaa pesukoneeseen, jostain kun kuulin, että kone hajoaa, ja öljy jää koneeseen, niin että sitä on sitten kaikissa pyykeissä : (

Vierailija
6/6 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahdollisimman vähäiseksi sillä mäntysuovalla tai oliivisaippualla (suosittelen sitä oliivisaippuaa) tai Super10:llä. Ja sitten peset koneessa, ei se kone siitä mihinkään hajoa jos ei se koko öljykannun sisältö ole siellä pyörimässä... ja kun olet pessyt ne istuinpäälliset, laitat koneen kuumimmalle ohjelmalle (90/95) ja peset pesuaineen kera tyhjänä kertaalleen, kyllä se siitä puhdistuu mikäli sinne jotain jämiä jää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme