Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi naisten hoivavietti ei ulotu krapulaiseen mieheen

Vierailija
13.07.2019 |

Nyt jos koskaan kaipaisin suolaista aamupalaa, kylmää juomaa ja yleistä hoivaa ja hellimistä mutta saan vain ilkeilyä, välttelyä ja ylös hoputtamista.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
2/15 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy nyt rykäsemässä ne krapulasonnat vessankaakeliin äläkä hempeile. Sitten pizzalähetiltä kylmää kokista ja muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua katsoa mitään idiootti-juoppoa.

Vierailija
4/15 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei ole usein krapulassa, ei käyttäydy kännissä kuin ääliö, eikä krapulan takia pilaa sovittuja juttuja, niin kyllä ylettyy.

Nimim. Kokemuksen syvä rintaääni

Vierailija
5/15 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä hoivavietti kohdentuu vain avuttomiin lapsiin. Itseaiheutettu krapula ei juuri houkuta lähestymään. Haiset pahalle ja olemus on hieman nuhruinen.

Vierailija
6/15 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten hoivavietti on myytti, johon miehet mielellään uskovat. Joillakin yksilöillä on sellainen, heidät tavoittanee diakoniatyön parista.

Vierailija
7/15 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hankittu, ei herätä minkään laista hoivaus intoa. Lähinnä ärsyttää, kun aamu ja pahimmassa tapauksessa päiväkin menee krapulassa äijällä.

Vierailija
8/15 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoivavietti ei kata itseaiheutettua tilaa. 

Miesflunssakin herättää enemmän myötätuntoa. Siinä yleensä kuitenkin on virusperäinen nuha.

Vierailija
9/15 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole ikinä ollut minkäänlaista hoivaviettiä sen enempää miehiä kuin lapsiakaan kohtaan.

Eläimet ovat toinen juttu. Niitä voisin hyysätä aamusta iltaan.

Vierailija
10/15 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onko siitä ihan pakko v*ttuilla vaikkei hoivata tee mieli... meillä oli hauska ilta eilen vaikkei tuo paljoa juonutkaan.

Vierailija
11/15 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä hoivaan miestäni mielelläni, jos kerran vuodessa shakkikerhon pikkujoulujen jälkeen vähän särkee päätä. Teillä taitaa krapula olla liian tuttu elämys.

Vierailija
12/15 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että sä lähettelet naiselle ”tuu hoitaa mun krapulapanetus”-viestejä, ei välttämättä ole se juttu millä vietit herää..

Vierailija
13/15 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on heikot geenit jos yhdestä litran viinapullosta tulee krapula. Opettele juomaan tai ala raittiiksi.

Vierailija
14/15 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole ikinä ollut minkäänlaista hoivaviettiä sen enempää miehiä kuin lapsiakaan kohtaan.

Eläimet ovat toinen juttu. Niitä voisin hyysätä aamusta iltaan.

Naisella on hoivavietti vain ja ainoastaan omia lapsia kohtaan ei edes muita lapsia kohtaan. Ne muiden lapset ei ole omaa perimää.

Naisen hoivavietistä puhumalla yritetään vain teettää naisilla raskasta hoivaa.

Oksettaa muiden lapset yms. Ja ärsyttää esim ravintolassa kun jonkun räkänaama alkaa kujeilemaan suuntaani kun kuvittelee että naisena olen innostunut hänestä. En ole muiden lasten viihdyttäjä eikä voisi vähempää kiinnostaa.

Vierailija
15/15 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No johan oli vitsi taas! Ensin joutuu valvomaan aamuyöhön kuunnellen kännissä örveltävää ja sekoilevaa juoppoa äijää! Sitten se änkee pahalta haisten viereen nukkumaan, niin että itse joutuu lähtemään epämukavalle sohvalle torkkumaan (vaikeeta kun känni-ääliö vielä unissaankin kiroilee ja ulisee). Tätä on jo sen verran pitkään kateltu että enää en usko tuon tuosta muuttuvan, joten varma ero edessä. Tuotako vielä pitäis jotenkin empaattisesti hoivailla??!! Sallikaa mun nauraa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi