Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työmarkkinatuki nousee ensi vuoden alusta

Vierailija
12.07.2019 |

Ja kun aktiivimalli leikkurikin poistuu, käteen jää kuussa n. 45 euroa enemmän. Se on oikeasti paljon! Hienoa, että edellinen hallitus on kuopattu!

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alanuoli? :(

Vierailija
2/43 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko edellisen hallituksen kannattaja?

Miksi kysyt näin ilmeistä asiaa?

Sinccis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokkarit kadehtivat varmaan.

Vierailija
4/43 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tässä nytkään kovin suuret marginaalit olleet vaaleissa. SDP voitti kymmenyksien erolla ..

Sinccis

Vierailija
5/43 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko edellisen hallituksen kannattaja?

Miksi kysyt näin ilmeistä asiaa?

Sinccis

Jotta sain nostettua keskustelun, kun piti yksinään riemuita :D

Vierailija
6/43 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole koko aktivimalli vaikuttanut mitenkään, koska olen toimeentulotuella. On kivvaa olla toimtulotuella.

Vierailija
7/43 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aktiivimalli ei täyty, jos vuokraat huonetta päivähintaan Airbnb kautta ja tienaat sen 300.

Kummallinen malli...

Vierailija
8/43 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole koko aktivimalli vaikuttanut mitenkään, koska olen toimeentulotuella. On kivvaa olla toimtulotuella.

Saako toimeentulotuella omistaa mitään?

Vierailija
9/43 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes! Paljonko peruspäivärahalla oleva työtön saa siis ennakonpidätysten jälkeen käteen/kk? Ilman asumis- ja toimeentulotukia yms.

Vierailija
10/43 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viisainta olisikin nostaa ensisijaiset tuet niin korkealle, että toimeentulotuen tarvetta tai oikeutta syntyisi huomattavasti nykyistä harvemmalle.

Ap

Vierailija
11/43 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tässä nytkään kovin suuret marginaalit olleet vaaleissa. SDP voitti kymmenyksien erolla ..

Sinccis

Itseä harmittaa jo nyt etät SDP kärsii seuraavissa vaaleissa hallitusvastuusta ja seuraava hallitus on taas porvarihallitus ja kansan kurjistamien jatkuu uudestaan. Demokratian huonoin ominaisuus on idiootit äänestäjät, jotka eivät äänsetä omien etujensa mukaisesti.

Vierailija
12/43 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on ihan hyödytyn korotus lähes kaikille, koska se on pois toimeentulotuesta (joko elämiseen tai vuokraan tarkoitetusta osuudesta). Plusmiinusnolla.

Vierailija
13/43 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viisainta olisikin nostaa ensisijaiset tuet niin korkealle, että toimeentulotuen tarvetta tai oikeutta syntyisi huomattavasti nykyistä harvemmalle.

Ap

Sivistysvaltion perustoimeentulon tulisi olla turvattua = perustulo.

Vierailija
14/43 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on ihan hyödytyn korotus lähes kaikille, koska se on pois toimeentulotuesta (joko elämiseen tai vuokraan tarkoitetusta osuudesta). Plusmiinusnolla.

Saavatko lähes kaikki työmarkkinatukea saavat toimeentulotukea?

Vierailija
15/43 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olet oikeassa. Valitettavasti ihmiset vain äänestivät muitakin puolueita kuin Vihreitä ja Vasemmistoliittoa. (Tai Piraattipuoluetta, feministejä tai eläinoikeuspuoluetta)

Vierailija
16/43 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että ainakin 90% saa.

Vierailija
17/43 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olet oikeassa. Valitettavasti ihmiset vain äänestivät muitakin puolueita kuin Vihreitä ja Vasemmistoliittoa. (Tai Piraattipuoluetta, feministejä tai eläinoikeuspuoluetta)

Hohhoijaa. Vihreät ja vasurit olisi hallitukseen suostumisen ehdoksi voineet asettaa sen perustulonsa, mutta oli nämä vaalilätinät siinä vaiheessa jo unohtuneet.

No, 4:n vuoden päästä kalastellaan taas ääniä samalla teemalla. Taikaseinästä lisää rahaa kaikille.

Vierailija
18/43 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Hohhoijaa. Vihreät ja vasurit olisi hallitukseen suostumisen ehdoksi voineet asettaa sen perustulonsa, mutta oli nämä vaalilätinät siinä vaiheessa jo unohtuneet.

No, 4:n vuoden päästä kalastellaan taas ääniä samalla teemalla. Taikaseinästä lisää rahaa kaikille.

Silloin eivät olisi hallituksessa. Valitettavasti enemmistö äänestää perustuloa vastaan ja myös palstabenin vaimon pitää edelleen käydä töissä.

Vierailija
19/43 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos vihreät ja vasurit kieltäytyisivät persumaisesti kaikista kompromisseista ja yhteistyöstä niin hallitus olisi aina spd-kok-kesk jossain järjestyksessä.

Toki vihreät tulee olemaan tulevaisuudessa niin suuri, että se sanelee muille ehdot, ei toisin päin.

Vierailija
20/43 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että ainakin 90% saa.

En kyllä usko. Kai tuosta jokin tilasto löytyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän