Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten omaa miesystäväänsä voi muutta ja miten muut on onnistunut muuttamisessa?

Vierailija
12.07.2019 |

Olen vuosia yrittänyt saada miestä vaihtamaan pukeutumistyyliään, muuttamaan musiikkimakuaan ja kasvattamaan parran, mutta vieläkään yksikään tulos ei ole tuottanut hedelmää vaan mies vänkää vastaan ja vastustaa minua. Oisko onnistuneilla mittään neuvoja?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei kelpaa sellaisena kuin on, miksi edes olet hänen kanssaan? Toivottavasti miehesi huomaa että olet manipuloiva narsisti ja jättää sinut.

Vierailija
2/23 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaiseni on aina ottanut hyvän miesaihion ja alkanut muokkaamaan häntä mieleisekseen.

Nyt viides menossa ja suhde vuoden yhdessäasumisen jälkeen rakoilee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei kelpaa sellaisena kuin on, miksi edes olet hänen kanssaan? Toivottavasti miehesi huomaa että olet manipuloiva narsisti ja jättää sinut.

Miksei toista voisi muka muuttaa? Jos niin kerran haluaa tehdä niin se on tehtävä hyvin vaivihkaa ja salaa niin ettei toinen edes huomaa. Itse rakastuin heviin jota mies ei voinut sietää, mutta pitkän ja kärsivällisen siedätyksen jälkeen ollaan nyt molemmat suuria hevimusiikin kuluttajia.

Vierailija
4/23 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa aikuista ihmistä voi enää mitenkään muuttaa.

Tietty voi ohjata ja neuvoa joissakin asioissa, vaan perusluonnetta kukaan ei voi muuttaa.

Jos haluaa jotakuta ihmistä muuttaa kaltaisekseen, kannattaisi ensin miettiä, olisko omassa itsessä jotakin muutetettavaa.

Mistäs tiedät, että vain sinun tapasi ja elämäsi ovat ainoat ja oikeat tässä maailmassa?

Vierailija
5/23 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa köntti savea ja ala muovata. Pääset savimiehen kanssa mieleiseesi lopputulokseen.

Vierailija
6/23 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

huono 0/5

Vierailija
7/23 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asioista huomauttaminen usein auttaa. Kerran päivässä ei riitä millään.

Vierailija
8/23 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää kysyä kaverilta, joka sai muutettua miehensä pukeutumistyyliä radikaalisti. Erittäin siististi pukeutuva mies nykyään. 

Vierailija
9/23 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä onkaan lopputulos, kun nainen päsmäröi, yrittää muovata miestä muuksi, mies ei saa olla oma itsensä?

ERO.

Vierailija
10/23 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää kysyä kaverilta, joka sai muutettua miehensä pukeutumistyyliä radikaalisti. Erittäin siististi pukeutuva mies nykyään. 

Mutta onkohan mies enää onnellinen....

Vierailija
11/23 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä pari linkkiä jossa kerrotaan ja annetaan ohjeita siitä miten jokainen nainen voi muuttaa miestäääm mieleisekseen:

https://www.menaiset.fi/artikkeli/suhteet/ihmissuhteet/saako-kumppanin-…

https://www.menaiset.fi/artikkeli/suhteet/ihmissuhteet/voiko_puolisoa_m…

Ja vastau on kyllä. Kullä miestä vois muuttaa, saa muuttaa ja kannustetaan muuttamaan jos jokin piire tai asia ei miellytä.

Nuo ohjeet kumppanin muuttamiseksi löytyy myös kirjasta Naisena olemisen taito.

Vierailija
12/23 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta onkohan mies enää onnellinen....

Itse asiassa on onnellinen. Ihan mielellään lähtee vaateostoksille ja pukeutuu siististi. Ennen vain ei kiinnittänyt mitään huomiota pukeutumiseen, kun sinkkuna asui metsäperällä. 

Vierailija
13/23 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koittanut saada vuosia naistani muuttaamaan pukeutumistyyliään seksikkäämmäksi, kasvattamaan pitkän tukan ja alkamaan kuunnella heavy metallia. Ei ole kantanut hedelmää vaan nainen vänkää vastaan ja vastustaa minua. Oisko onnistuneilla mittään neuvoja?

Vierailija
14/23 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pitäisi muuttaa naista. Ei älyä urheilun päälle mitään, katsoo tylsiä elokuvia eikä halua käydä kalassa. Lisäksi ei pukeudu kaupungille niin kuin haluan. Millä keinolla voi alkaa tekemään muutosta?

Vierailija
15/23 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei toista voisi muka muuttaa? Jos niin kerran haluaa tehdä niin se on tehtävä hyvin vaivihkaa ja salaa niin ettei toinen edes huomaa. Itse rakastuin heviin jota mies ei voinut sietää, mutta pitkän ja kärsivällisen siedätyksen jälkeen ollaan nyt molemmat suuria hevimusiikin kuluttajia.

Mie tein saman. Mie oli ennen sellainen hissukka nörttipoika joka ei juurikaan kuinnellut musiikkia. Aloin raahaamaan tätä joka vuosi Tuskaan ja palkitsin kaljalla. Kyllähän tuo miehen koulutus ja kouliminen vaati aikaa ja kärsivällisyyttä mutta lopulta kun sain ukon ehdollistettua ja totutettua raskaampaan musiikkiin niin lopussa kiitos seisoi ja kova työ palkittiin.

Vierailija
16/23 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huokaus. - Aina tosinaan ihmettelen heiä, joka mietivä ja pohiva toisen muuttamisa sen sijaan, eä ymmärtäsivät, etä lähinnä vain ja ainoastaan iseään voi muuttaa. Toiveia, pyyntöjä ja  nalkuttaa voi ja niistä toinen voi tehdä omat johopäätöksensä, jotka sitten ilahduttaa toista tai sitten ei.     

Vierailija
17/23 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen koittanut saada vuosia naistani muuttaamaan pukeutumistyyliään seksikkäämmäksi, kasvattamaan pitkän tukan ja alkamaan kuunnella heavy metallia. Ei ole kantanut hedelmää vaan nainen vänkää vastaan ja vastustaa minua. Oisko onnistuneilla mittään neuvoja?

Ehkä sinun kannattaisi hankkia itsellesi nukke, jota voit kuljettaa mukanasi ja pukea haluamallasi tavalla... 

Vierailija
18/23 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sinun kannattaisi hankkia itsellesi nukke, jota voit kuljettaa mukanasi ja pukea haluamallasi tavalla... 

r/whoosh

Vierailija
19/23 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole yrityksistä huolimatta 15 vuodessakaan onnistunut muuttamaan miehen tapaa jättää vaatteensa pitkin kodin lattioita ja jopa portaikkoa.

Eli vastaus on, ei onnistu, ap.

Vierailija
20/23 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole yrityksistä huolimatta 15 vuodessakaan onnistunut muuttamaan miehen tapaa jättää vaatteensa pitkin kodin lattioita ja jopa portaikkoa.

Eli vastaus on, ei onnistu, ap.

Meillä on makkarissa nojatuoli jokle käytetyt vaatteet saa heittää. Asunnossa on myös useampi pesukori joka vähensi vaatteiden ripottelua jokapuolelle. Lisäksi poistimme vaatekaapista ovet ja vaihdoimme hyllyt tankoon mikä sai sela karsimaan turhia vaatteita että vähensi vaatekaaosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan