Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vahingonilo - tunnusta omasi tähän ketjuun

Vierailija
11.07.2019 |

Oletko koskaan tuntenut vahingoniloa jostakin? Itse tunsin vahingoniloa silloin, kun eräs naispuolinen työkaverini, joka lapsettomana oli aikoinaan kovasti antamassa neuvoja tuoreelle äidille eli minulle siitä, miten lapsia pitäisi kasvattaa, olikin itse ihan hukassa oman "kauhukakaralapsensa" kanssa!

Pakko myöntää, että silloin tunsin kyllä aika paljon vahingoniloa! :D

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tulee vähän pahemmasta päästä, mutta olkoon.

Oli vaikeuksia tulla raskaaksi ja oli vaikeata käsitellä asiaa. Tuttu teki kolme lasta putkeen ja iloisesti ehdotti, että käytetään hänen miehen spermaa, kun se on "parempaa". Kirpas.

No, me saatiin vauva, nykyään komea nuori.

Tutun kolmesta lapsesta yksi on autisti, yksi ADHD, yksi jälkeenjäänyt

Jaa.. parempi sperma vai? Pidä tunkkis ja vammasperma

Vierailija
2/7 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko myöntää, että eron jälkeen tunsin vahingoniloa. Aviossa ollessa ex-mies puhui minulle, kuinka olen vaikea ja ikävä ihminen, ja kukaan muu ei jaksaisi kanssani olla, edes ystävänä, ja se on pääsyy, miksi hän juo.

Eron jälkeen löysin paremman miehen, ja ollaan oltu mukavasti yhdessä nyt jo kuusi vuotta. Exä sen sijaan on käynyt läpi jo kuusi naista tähän saakka. Olen sitä mieltä, että naiset ovat olleet paljon fiksumpia kuin minä, kun ovat huomanneet niin paljon nopeammin, mikä hän on miehiään.

Tuottaa salaa minulle todella paljon tyydytystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erottuani sain usein kuunnella naapurinrouvan piikittelyä rikkinäisistä perheistä ja hunningolla olevista yksinhuoltajien lapsista jne.

Pari vuotta myöhemmin rouvan mies rakastui työkaveriinsa ja jätti perheensä. Tunsin ja tunnen edelleen syvää vahingoniloa. Siitäs sai.

Vierailija
4/7 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä tulee vähän pahemmasta päästä, mutta olkoon.

Oli vaikeuksia tulla raskaaksi ja oli vaikeata käsitellä asiaa. Tuttu teki kolme lasta putkeen ja iloisesti ehdotti, että käytetään hänen miehen spermaa, kun se on "parempaa". Kirpas.

No, me saatiin vauva, nykyään komea nuori.

Tutun kolmesta lapsesta yksi on autisti, yksi ADHD, yksi jälkeenjäänyt

Jaa.. parempi sperma vai? Pidä tunkkis ja vammasperma

Nieletkö?

Vierailija
5/7 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin tunsin vahingon iloa, kun naapurin toimittaja-akka ei saanutkaan omaa juttuansa lehteen.

Vierailija
6/7 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäinen miespuolinen työkaveri dissasi ja vähätteli mua jatkuvasti työpaikan palavereissa. Antoi ymmärtää etten osaa töitäni. Ja sitten hän sössi täysin yhden projektin jonka vetovastuu oli hällä. Että nautin.

Vierailija
7/7 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille niin ilkeä siskoni sai kaksi älyllisesti vajavaista lasta. 😍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä