Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen erektion lopahdus

Ritva
11.07.2019 |

Olen tavannut juuri uuden miehen jonka kanssa seksiä on harrastettu noin 8 kertaa. Jostain syystä hän menettää erektion laukeamisensa jälkeen vaikka väittää vieöä haluavansa seksiä. Tämä on hyvin hämmentävää minulle, koska selkeästi hänen kehonsa viestii täysin jotain muuta. Aiempi miesystävä on jatkanut yhdyntää täysin vaivatta laukeamisesta huolimatta. Mikä avuksi? Itsetunto karisee, kun toinen ei selvästi himoitse minua, eikä edes pysty sitä suoraan sanomaan. Täytyykö suhde lopettaa ja palata entisen luokse jolle sentään kelpasin?

Kommentit (3)

1/3 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla Porvoosta, mutta kyllähän se hyvin yleisesti on niin, että laukeamisen jälkeen se erektio yleensä vähenee kaikilla miehillä. 

Kannattaa viivästää sitä laukaisua, kunnes se partneri on päässyt loppuun asti.

Vierailija
2/3 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve Marja!Minulla on sellainen fetissi, et jos näen Naisen jolla on Sukkahousut on pakko päästö runkkaa Ainakin jos ne on mustat, et voi kuvitella kuin ihanalta se tuntuu.Herra 22 Jyväskylä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurko kirjoitti:

Taitaa olla Porvoosta, mutta kyllähän se hyvin yleisesti on niin, että laukeamisen jälkeen se erektio yleensä vähenee kaikilla miehillä. 

Kannattaa viivästää sitä laukaisua, kunnes se partneri on päässyt loppuun asti.

Nuo Tuhannen Mulkun Maijat odottavat vaikka mitä, vaikkeivät itse pysty tarjoamaan kuin keskinkertaisen reiän . Vieläkö  Ghanan koneessa on tilaa ? Häivy !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi