miten kertoa vanhemmille poikapuolisesta ystävästä?
Moi, oon 13-vuotias tyttö ja haluisin pyytää ystäviä meille kylään. Osa on poikapuolisia ja mun vanhemmat ei tiiä et mulla on myös poikia kavereina. Ne on tosi "vanhanaikasia" et heti kuvittelis et meil olis jotai. En pysty olee vaa sillee et täs on Pekka ja täs on Markku... liian kiusallista. Enkä myöskään sillee et täs oon Timo ja me muuten ei olla yhes enkä tykkä siitä jne. Olis kiva kuulla muiden kokemuksista ja toivottavasti joku voi samaistua. Ois kiva kuulla myös esim. ensimmäisistä parisuhteista, minkä ikäsenä ootte ruvennu seurustelee ja kaikkee muuta semmosta. Kiitti kaikille jo valmiiks vastauksista. :)
Kommentit (5)
Ei se oo vanhanaikaista, että kuvittelevat heti että teillä olis jotain. Se on normaalia vanhemmille ja selvästi sinua kiinnostaa ne pojat ku kysyt seurusteluistakin 😁
Teiniromanssit on ihan normaali asia ja vanhempas on ite kokenu joskus samat asiat.
Mun neljäsluokkalainen joskus ääneen pohti luokkakavereita ja totesi että Joonas on mukava ja sen kanssa pystyy jutella. Joonas ei ole käynyt meillä kylässä, kun se ei kehtaa tulla, joku voi nähdä. Huoh.
Mikä 13v käyttää esimerkkiniminä pekkaa ja Markkua? Taitaa tää 13v olla syntynyt 60-70 -luvulla.
Hei, senkun sanot vaan vanhemmille, että ne ovat ihan vaan kavereita. Mä ainakin lähtökohtaisesti jopa oletin niin, koska 13-vuotiaat on ihan lapsia vielä. Aika harva alkaa seurustella romanttisesti jo ala-asteella - varsinkaan samanikäisen pojan kanssa.
Ollappa taas nuori ja tälläiset poikakaverit ois maailmanluokan ongelma.
Sanot vaan että poikiakin tulee kylässä käymään.