Onko noloa lopettaa koeajalla?
Oon viikon käynyt ja olen ihan poikki!! Päätä särkee ja väsyttää.
Ehkä joku hiljaisempi työympäristö sopisi minulle..
Kommentit (9)
Toivottavasti saat pian uuden työn. Mieti kuitenkin vielä hetki, onko tämä vain alkukankeutta, josta pääset kun opit työn kunnolla vai onko se oikeasti niin kamala paikka, että on paras pelastaa nahkansa mahdollisimman nopeasti.
Kyllä se on noloa jos ensin oot nuoleskellu persettä päästäksesi työhön ja sit hajoot jo ekalla viikolla...
Älä kuuntele kolmosta. Voit perustella, että odotit työn olevan erilaista ja nyt tiedät ettei työ sovikkaan.
Jos aidosti paska homma, niin nolompaa on jäädä siihen kärsimään. Parempi vaan lopettaa ja keksiä jotain muuta. Toki jos arvelet oireiden johtuvan pelkästä "alkukankeilusta", niin älä luovuta. Kattele ainakin vuosi ja puntaroi sitten tilanne uudestaan. Sinä päätät!
Olihan se vähän, mutta 5 viikon työssäolon jälkeen mulle tarjottiin mielenkiintoisempia tehtäviä paremmalla palkalla pienessä firmassa. Ei auttanut muu kuin mennä häntä koipien välissä irtisanoutumaan.
Okei, pikaruokaravintolassa oon.
Ehkei se sovi kaikille mutta yritän ainakin kk olla.
On kuitenkin tosi pitkä koeaika.
Sitä varten koeaika on. Parempi jäädä heti pois kuin kituuttaa työpaikassa jossa ei viihdy.
Ei ole noloa. Jos työpaikka ei sovi ollenkaan niin se ei ole sinulle.