Kuinka monta kertaa pitää kirjoittaa pitsaresepti että sen oppii?
Oon pizzeriassa töissä ja mä vaan mietin, miten oppisin ne ohjeet ulkoa. Ja tuli mieleen tuo kirjoittaminen.
Kommentit (8)
Miksi se pitäisi osata ulkoa, eikö teillä ole ne ohjeet jossain ylhäällä, mistä ne voi lukea? Vai ootko jotnkin tosi hidas lukemaan?
Vierailija kirjoitti:
Miksi se pitäisi osata ulkoa, eikö teillä ole ne ohjeet jossain ylhäällä, mistä ne voi lukea? Vai ootko jotnkin tosi hidas lukemaan?
Pomo sanoi että pitää muistaa ulkoa koska kuulemma hidasta jos lukee samalla. Oon ollu 2 viikkoa ja pitäisi olla jo kaikki 20 ohjetta muistissa
Vierailija kirjoitti:
Missä pohja muka tehdään itse? :D
Ei tehdäkkään vaan täytteet siihen pitsaan!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pomo sanoi että pitää muistaa ulkoa koska kuulemma hidasta jos lukee samalla. Oon ollu 2 viikkoa ja pitäisi olla jo kaikki 20 ohjetta muistissa
No jos olisit opetellut kaksi pizzaa päivässä, niin kahden viikon jälkeen muistaisit kaikki. Kai sinä edes ne suosituimmat pizzat muistat? Nyt sitten vain opettelemaan loput. Siitä tuskin on mitään haittaa, jos joudut joskus lunttaamaan, mitä johonkin erikoislistan savuporopizzaan tulikaan, mutta pitäisi parin viikon jälkeen jo muistaa ne perus tonnikala-salamit ja kinkku-ananas-aurajuustot.
Mä opettelisin tekemällä, mutta sulle varmaan toi kirjoittaminen on parempi vaihtoehto.