Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta vuotta nelonen on näyttänyt noita Pirates of Caribbean leffoja lähes päivittäin?

Vierailija
05.07.2019 |

Aina kun käännän kanavan neloselle, niin siellä pyörii Pirates of Caribbean leffa. Näin ollut jo vuosien ajan. Erityisesti tuo yksi ja sama kohtaus on tullut tutuksi, jossa Deppi hyppää seivästä varrasseipäällään ja äijät pyörii isolla ristikkopallolla alkuasukkaita karkuun.

En siis ole noista Pirates of Caribbean leffoista nähnyt koskaan kokonaan ainuttakaan, mutta esimerkiksi juuri tuon kyseisen kohtauksen olen nähnyt jo useita kymmeniä kertoja, "kiitos" nelosen.

Muistan kun joskus 80-luvulla kritisoitiin kovasti, että aina näitä uusintoja, kun joku leffa näytettiin jollain kanavalla muutaman vuoden sisällä peräti toiseen kertaan. Mitähän silloin olisi tuumittu, jos joku kanava olisi kehdannut näyttää samaa leffasarjaa Nonstoppina vuodesta toiseen?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin, puhumattakaan maikkarin Uuno leffoista, joita on myös näytetty jo vuosikaudet joka viikko. 

Vierailija
2/11 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin kotona- elokuvat ja Bondit tekevät tv-kesästä todella "nautittavan". 

Itse mietin, ovatko "Rikkaiden panttilainaamo"-sarjan tuotantokaudet pyörineet jo 20 kertaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurahdin aloitukselle. :D Samaan aikaan TLC:ltä tulee päivästä toiseen varmaan kymmenen jaksoa morsiusmekkoohjelmia.

Vierailija
4/11 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nuo peittoaa Ylen vihervassaripropagandan. Lisää vaan. Et kanava ja Alfa ovat myös hyviä kanavia. Niistä saa paljon hyödyllistä tietoa.

Vierailija
5/11 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katon lähes päivittäin Pirates-leffoja. Mulla on ne kaikki itellä. Olen fani.

Vierailija
6/11 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama koskee nylyään lähes kaikkia ohjelmia. Esimerkiksi jos televisiosta tulee haluatko mijonääriksi junios senior tai mikätahansa, niin sinulla ei ole hajuakaan, onko kyseessä ensimmäinen toinen, vaiko sadas uusinta kyseisestä jaksosta.

Vierailija
7/11 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onneksi aina tulee uusia sukupolvia, jotka eivät ole vielä nähneet nelosen Pirates of Caribbean -elokuvia... Meilläkin esikoinen katsoi eilen ensimmäisen kerran.

Vierailija
8/11 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas kun avasin nelosen, niin siellähän se Deppi heilui miekkansa kanssa.  Näyttääkö nelonen näitä muutamaa  Pirates of Caribbean leffaa 24/7?

Vierailija
9/11 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johnny Depp on niin komea ja seksikäs mies, että häntä kyllä kelpaa katsella päivittäinkin. Ei minulla ainakaan ole mitään valittamista.

Vierailija
10/11 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

TV5 näytti aikanaan useamman kerran viikkoon gladiaattoria. Ja taisipa tulla vielä kuukauden-parin välein. Nelonen ja joku toinen kanava (maikkari tai tv2) näyttivät sormusten herrat ihan peräkkäin tässä taannoin. Samat leffathan siellä töllössä pyörii vuodesta toiseen.

Terveisin Naispelko26

Vierailija
11/11 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan paskoja leffoja sitä paitsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä