Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko yksin ajatuksineni kun olen parisuhteesta sitä mieltä että on parempi

Vierailija
05.07.2019 |

löytää tietty ihminen joka alkaa kiinnostaa sinua kovasti kuin se että löytää kiinnostuksen johon yrittää löytää sopivan ihmisen? Ymmärrättekö pointtia (olen vähän väsynyt). Ei siis listata mitään tulevalta puolisoltani odotan a, b, c vaan törmäät jossain (livenä, et ole valitsemassa esim. asuntoa tai autoa haluamillasi ominaisuuksilla) ihmiseen joka tutustumisen myötä alkaa vasta kiinnostaa. On kyllä päinvastoin nyky- Tinder-ajattelutavan kanssa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä kanssasi. 

Vierailija
2/7 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietenkin. Olen luullut, että 99% ihmisestä ajattelee noin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tietenkin. Olen luullut, että 99% ihmisestä ajattelee noin.

Miksi sitten jatkuvasti saa lukea esim. täältä kaikenmaailman listauksia siitä millainen tulevan kumppanin tulisi olla?

Vierailija
4/7 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä sinkkuna ollessani mietin tosi tarkkaan, mitä ovat ne asiat, joita parisuhteelta haluan (hyvä seksi, mielenkiintoiset keskustelut, tanssiminen jne) ja sitten deittaillessa selvitin, miten hyvin nuo asiat toisen kanssa onnistuvat. On helppoa rakastua ihmiseen, jonka kanssa ne tuntuvat hyvältä ja luontevalta.

Vierailija
5/7 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole ikinä ihastunut. Olen alkanut seurustella ja odotellut josko se mielenkiinto syttyy. Sitten se on jossain vaiheessa syttynyt ja rakkauskin. Olisi kyllä jännittävää olla johonkin ihastunut ja pitää oikeasti ulkonäköäkin viehättävänä alusta alkaen. Minä lähinnä teen kompromisseja, että ei kai tuo niin rumalle näytä kun opin tuntemaan ja totun, kaikissahan jotain kaunista on. Jutut on sitten erikseen. Hyväksyn toisen sellaisena kuin se on, on mikä on. Tuon kanssa mennään ja sopeudun.

Vierailija
6/7 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten havaitsee, että meillä ei ole mitään yhteistä ja että löytämäni henkilö ei vastaa mihinkään toiveeseeni tai tarpeeseeni (esim. olen ulkoilmaihminen ja nautin patikoinnista, toista ei voisi vähempää kiinnostaa mikään harrastukseni).

Vierailija
7/7 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten havaitsee, että meillä ei ole mitään yhteistä ja että löytämäni henkilö ei vastaa mihinkään toiveeseeni tai tarpeeseeni (esim. olen ulkoilmaihminen ja nautin patikoinnista, toista ei voisi vähempää kiinnostaa mikään harrastukseni).

No sitten se ei ollut sulle se oikea. Etkö siellä patikoimassa ole törmännyt keneenkään samanhenkiseen johon voisi tutustua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi