Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yli-innokas mies ensimmäisten treffien jälkeen

Vierailija
03.07.2019 |

Tapasin muutama viikko sitten miehen, jonka kanssa kävin yksillä treffeillä. Melkein heti sen jälkeen ollaan oltu eri maissa lomien vuoksi ja näin tulee jatkumaan melkein kahden kuukauden ajan. Mies vaikuttaa hyvin kiltiltä ja kunnolliselta, mutta pommittaa minua teksti-, ja sähköpostiviesteillä hieman liian innokkaasti ja kehuu maasta taivaisiin. On myös puhelimen äärellä koko ajan. Vaikea kiteyttää lyhyeen viestiin, mutta hänestä ei saa pelurikuvaa, ei sitten millään vaikka sekin voisi käydä mielessä. Joskus viestitulva ahdistanut niin paljon, että olen jopa melkein sitä toivonut. Vaikka etsin kyllä vakavaa suhdetta. Yltiöpäinen kehuminen vain tuntuu hieman oudolta.

On hyvin hankalaa sanoa lähes puolituntemattomalle, että tämä on ahdistavaa ja pelkään, että hän loukkaantuu ja vetäytyy täysin. Mielummin puhuisi siitä kasvotusten, kun näemme. Onko teillä onnistumistarinoita tällaisen alun jälkeen? Entä miten hienovaraisesti voisi vihjata, että noin 20-30 viestiä häneltä päivässä ja minulta noin 5 on liikaa. Olen jo vedonnut siihen, että tarvitsen omaa aikaa ja siksi emme ole puhuneet puhelimessa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse.

Vierailija
2/3 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

run forrest run!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti alussa yli-innokkaat ja takertuvat tyypit eivät yleensä ole pelimiehiä vaan joko emotionaalisesti epäkypsiä tai muuten epävakaita. Pahimmassa tapauksessa kyseessä on ehta narsisti. Ota miehen kanssa puheeksi se, että sinusta ei ole noin intensiiviseen viestittelyyn heti alkajaisiksi ja että toivot myös hänen hillitsevän intoaan. Jos mies ei ota tästä onkeensa vaan jatkaa pommitusta, tai jos hän loukkaantuu ja alkaa marttyroida, niin välit poikki heti ja mies estolistalle. Rajoja koettelevan ja tallovan ihmisen kanssa ei IKINÄ pidä aloittaa minkäänlaista suhdetta.

nimim. kantapään kautta koettua

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä