Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uu taidankin kiireettömän loma-aamun kunniaksi tehdä kunnon brunssin!

Vierailija
03.07.2019 |

Paistan pekonia ja munakokkelia, jogurttia ja mysliä löytyy myös. Jääteetä on, ehkä se menee tuoremehusta. Oi että! Voi joku croissantti hillolla ja homejuustolla olisi vielä poikaa, homejuustoa on ja kirsikkaa pakastimessa. Ai että.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä idea! Nauti lomapäivästä :)

Vierailija
2/6 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hain kanssa kaikkea hyvää brunssitarviketta. Tyttärellä vapaapäivä ja ensin nautitaan hyvä myöhäinen aamiainen ja sitten lähdetään shoppailemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein jo! 

Illalla laitoin sämpylätaikinan jääkaappiin ja sieltä aamulla paistumaan, ihanan rapeita ja maukkaita. Päälle voita ja hyvää juustoa. Jääkaapissa oli vielä pala hunajamelonia ja pihalta löytyi muutama mansikka. Lisäksi munakas ruohosipulilla ja juustolla. Raparperimehua tuoremehun sijaan. 

Aika huippua:) 

Vierailija
4/6 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mansikoita.

Vierailija
5/6 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa kertoa mun perheelle mutta tämä on ihan sairaan hyvää :P Täytyy varmaan tehdä muulle porukallekin viikonloppuna!

Vierailija
6/6 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin juuri Riikassa hotellin aamiaiselta. Kuohuviiniä oli vapaasti saatavilla. Kokki paistoi lettuja, vohveleita ja munia toiveen mukaan. Runsaasti tuoreita hedelmiä. Hyviä sämpylöitä yms. Ja jälkiruoka makeita. Valikoimassa riittää eri sortimentit eri päiville.

Ei tarvinnut tehdä itse.