Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elisan yrittää väkisin myydä jotain telkkarin viihdepakettia

Vierailija
03.07.2019 |

On vaan nykyinenkin laajakaista niin kallis, yli 30 euroa, etten halua maksaa enää yhtään enempää. Lisähintaa tulisi tuosta "viihdelisästä" n. 5e kuussa.

Sitten kun ne alkaa sen puhelun siten että on tulossa muutos että tuo viihdepaketti olisi välttämätön niin sitä jää kuuntelemaan. Viimeksi olisi tarjonnut alennusta kaksi maksutonta kuukautta yht. n. 70 e ja lisäksi 20 e ostorahaa Elisa kauppaan. Sanoin tähänkin että ei kiitos. Sitten hän vielä lopuksi kysyi, kun sanoin että jään miettimään tuota asiaa, että soitanko minä heille vai he meille niin sanoin että minä soitan.

Päätin että seuraavan kerran kun soittaa niin sanon että salama rikkoi telkariin eikä ole hommattu uutta. Lyön tällä jauhot suuhun Elisan myyntitykille.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit ne vaan kauppaa sulle uuden tv:n.

Vierailija
2/18 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä irtisanoin eilisan liittymät mainosten pakkosyötön vuoksi, jos olisin kieltänyt mainokset liittymien hintaa olisi korotettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy sulle uuden töllönkin sen jälkeen.

Sano ettet tarvitse mitään viihteitä, laajakaistakin liian kallis ja lopetat elisan palveluiden käytön kokonaan jos ei soittelu lopu.

Vierailija
4/18 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle lopettivat myymisen kun sanoin että ei ole tv:tä enkä katso mitään sarjoja muutenkaan.

Vierailija
5/18 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinun pitäisi perustella puhelinmyyjälle kielteistä ostopäätöstä?

Saati keksiä selityksiä.

"Kiitos tarjouksesta, mutta ei kiitos.

Hyvää päivänjatkoa, heippa!"

Siinä kohtelias vastaus.

Jos myyjä painostas, voi puhelun vain katkaista tai siirtyä epäkohteliaisiin vastauksiin.

Vierailija
6/18 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin viihdepaketin vuosi sitten, kun arvostin lankayhteyttä enemmän kuin langatonta ja myyntitykki osasi sen silleen kaupata. Kahden vuoden sopimus, mikä sotii näiden hintasaarnaajien mainosta vastaan (ei aikarajoja).

Alkuvuodesta keräsivät kiinteät (puhelin)johdot pois eli nyt ollaan langattoman verkon varassa. Myyntitykki soitti taas ja olisi lähettänyt toisen digiboxin! Väitti ettei sopimusta voi perua kesken 2v sopimuskauden, toisin kuin joku muu samasta firmasta. Kyseli vielä onko mulla kännyliittymä muualla. Se jää nähtäväksi, koska liittymä siirtyy takaisin Telialle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/18 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos sanoisi, että olen lestadiolainen, enkä saa katsoa telkkaria?

Vierailija
8/18 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä irtisanoin eilisan liittymät mainosten pakkosyötön vuoksi, jos olisin kieltänyt mainokset liittymien hintaa olisi korotettu.

Vuosi pari sitten myytiin liittymiä jotka oli mahdollista saada euron alennuksella jos otti tuon mainospaketin.

Enää ei mielestäni kyseistä mahdollisuutta ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/18 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok

Vierailija
10/18 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin seuraavalla kerralla sitten...girl power!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/18 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näille voi onneksi sanoa, että vaikka myymänne liittymä periaatteessa 300 Mbit/s, mutta käytännössä se on noin 1 Mbit/s, joten millaista viihdettä olisi tarjolla tällä nopeudella. Viimeksi myyjä yritti esittää, että kannattaa vaihtaa valokuituun ja minä vastasin, että on ollut harkinnassa, mutta maksaa vähän yli 20 000 e, joten tulee hieman kalliit elokuvat tuolla hinnalla.

Vierailija
12/18 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Assburger kirjoitti:

Miksi sinun pitäisi perustella puhelinmyyjälle kielteistä ostopäätöstä?

Saati keksiä selityksiä.

"Kiitos tarjouksesta, mutta ei kiitos.

Hyvää päivänjatkoa, heippa!"

Siinä kohtelias vastaus.

Jos myyjä painostas, voi puhelun vain katkaista tai siirtyä epäkohteliaisiin vastauksiin.

99,9% myyntipuheluihin sanon ensimmäisen 10 sekunnin aikana että, " Kiitos ei,kuulemiin" mutta kun Elisan myyjät antaa ensialkuun vaikutelman että koko netti katoaa, ellei jotain muutoksia tee, niin sitä jää sitten kuuntelmaan.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/18 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vaikeaa on sanoa ”kiitos ei”? Ja jos ei sanoma mene kerralla perille, niin kaksi tehostesanaa riittää ”suksi vit*uun”.

Miten vaikeaa voi ihmisen elämä olla?

Vierailija
14/18 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisan?? Se firman nimi on Elisa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/18 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Assburger kirjoitti:

Miksi sinun pitäisi perustella puhelinmyyjälle kielteistä ostopäätöstä?

Saati keksiä selityksiä.

"Kiitos tarjouksesta, mutta ei kiitos.

Hyvää päivänjatkoa, heippa!"

Siinä kohtelias vastaus.

Jos myyjä painostas, voi puhelun vain katkaista tai siirtyä epäkohteliaisiin vastauksiin.

99,9% myyntipuheluihin sanon ensimmäisen 10 sekunnin aikana että, " Kiitos ei,kuulemiin" mutta kun Elisan myyjät antaa ensialkuun vaikutelman että koko netti katoaa, ellei jotain muutoksia tee, niin sitä jää sitten kuuntelmaan.

ap

En halua loukata, mutta tapahtuiko sinulle lapsuudessasi joku todella vakava kehityshäiriö?

Vierailija
16/18 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteen aikaan kun puhelinmyyjät myi partakoneita niin jos myytiin höylää, niin sanoin että aiheuttaa näppyjä. Jos myytiin sähkökoneita niin sanoin että ne aiheuttavat näppyjä.

Vierailija
17/18 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin soitti Elisalta myyntitykki ja antoi sen vaikutelman, että nettiyhteys katoaa 2 kk kuluttua jonkun muutoksen takia. Totesin hänelle koko tarinan kuunneltuani, että onpa harmillista, asiakkuuteni siis päättyy. Kysyin, riittääkö asiakkuuden päättymiseen tämä soitto Elisalta vai pitääkö minun vielä ryhtyä johonkin toimenpiteisiin. Sain vastauksen, että ei toki asiakkuus pääty ja minä kauhistelemaan, että hyvänen aika, veloitatteko te minua palvelusta, jota ei ole. Että nettiyhteys katkeaa, mutta joudun edelleen maksamaan siitä! Intin kuluttajasuojasta ja eduskunnan oikeusasiamiehestä jne. ja sanoin lopuksi, että minä irtisanon sopimuksen samantien nettisivuillanne. Kuten teinkin. Ja sain yllätyksenä tiedon siitä, että olin hankkinut ElisaViihteen, vaikka en itse tiennyt niin tehneeni.

Vierailija
18/18 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Assburger kirjoitti:

Miksi sinun pitäisi perustella puhelinmyyjälle kielteistä ostopäätöstä?

Saati keksiä selityksiä.

"Kiitos tarjouksesta, mutta ei kiitos.

Hyvää päivänjatkoa, heippa!"

Siinä kohtelias vastaus.

Jos myyjä painostas, voi puhelun vain katkaista tai siirtyä epäkohteliaisiin vastauksiin.

99,9% myyntipuheluihin sanon ensimmäisen 10 sekunnin aikana että, " Kiitos ei,kuulemiin" mutta kun Elisan myyjät antaa ensialkuun vaikutelman että koko netti katoaa, ellei jotain muutoksia tee, niin sitä jää sitten kuuntelmaan.

ap

En halua loukata, mutta tapahtuiko sinulle lapsuudessasi joku todella vakava kehityshäiriö?

Toivon että saat asiasi kuntoon.

ap.