Huvittavaa, kun jotkut ylipainoiset puolustaa aina lihavuuttaan niillä muodoilla, että naisella pitää olla muodot.
Mulla itselläni ainakin käy niin, että jos lihon vaikka 5 kiloa, niin muodot lähtee pois, vartalosta tulee tosi tasapaksu! Sitten kun on tosi hoikka, niin on muotojakin, kapea vyötärö, lantio jne... paljon enemmän kurveja kuin lihavampana! Olen 166 cm, ja parhaimmillani olen jotain 53 kiloisena, jos painan vaikka jotain 57 kg, niin johan muodot katoaa, ja tilalle tulee tasapaksuus!
Kommentit (16)
Vierailija:
Mulla itselläni ainakin käy niin, että jos lihon vaikka 5 kiloa, niin muodot lähtee pois, vartalosta tulee tosi tasapaksu! Sitten kun on tosi hoikka, niin on muotojakin, kapea vyötärö, lantio jne... paljon enemmän kurveja kuin lihavampana! Olen 166 cm, ja parhaimmillani olen jotain 53 kiloisena, jos painan vaikka jotain 57 kg, niin johan muodot katoaa, ja tilalle tulee tasapaksuus!
Jollakin katoaa rinnat ja peffa, jos laihtuu, ja toisella ne vaan tulee paremmin esille. Mä olen itse myös näitä, että jos lihon, niin mulla kasvaa peffa eikä MIKÄÄN MUU! Eli paree pysytellä hoikkana, niin kroppa on tasapainossa. :)
Saatana sentäs, jos ei saa edes olla läski rauhassa, kun joku kukkakeppi uikuttaa heti.
Terveisin: läski akka, jolla on jopa elämä!
Jos ylipainoa 5-10 kiloa nainen on juuri muodokkaimmillaan. Jos painoa yli 10 ovat muodot jo menneet vääriin paikkohin..
Laiha ihminen ei kyllä ole muodokas vaikka voi kaunis ollakkin ja vaatteet istuu hyvin päälle
Muodot lähtee ja tilalle tulee vaan jotain epämääräisen pyöreää.
...olen itse ampparivyötäröinen. Tässäpä mittani: 167/82, 106-75-108. Olen näillä mitoilla pärjännyt miesmarkkinoilla oikein kivasti. Ovat näköjään semmoiset insinöörimitat =) Valtaosa kiinnostuneista siis inssimiehiä. Näillä mitoilla sai helposti älykkään ja kunnollisen miehen ;-)
Joku toinen tarkoittaa sitä että on jotain mistä saa kiinni, joku toinen hoikkaa vyötäröä, pyöreää peppua, kauniita vartalonkaaria... Ja muuten ihan tuolle yhdelle kiukkuiselle ylipainoiselle vastaajalle tiedoksi, hoikallakin on kyllä se elämä, ei se ole pelkästään lihavien yksinoikeus :-). Ja ei hoikkien elämä pyöri vaan sen hoikkuuden ympärillä, vaan ihan normaalia elämää se on, hoikempana vaan.
Toki on siis tuota ylimääräistä rasvaa muuallakin, mutta maha on ehdottomasti kamalin!!
Ollaan yhden ystäväni kanssa melko saman kokoisia, mutta aivan eri mallisia! Hänellä rasva kertyy reisiin, peppuun ja rintoihin tehokkaammin. Hänen vyötärönsä on paaaaaljon kapemapi kuin minun.
Ja se muuten luo mielikuvan, että hän on minua huomattavasti laihempi.
Minusta tuli siis tasapaksumpi. Ei kuitenkaan tasapaksua, koska vyötäröni on aina ollut huomattavan paljon kapeampi kuin rinnan ympärys tai lantio.
Ja minulla myös kaveri, jolle ne kilot kertyvät muodokkaammin kuin minulle.
Itse olen 160cm pitkä ja parhaimmillani olen n. 65kg painavana. Sehän on jo lievä ylipaino muistaakseni. Mutta pidän itsestäni sen painoisena (olen ollut hoikempikin).
Ällistyttävää kyllä, flaksi on käynyt reilusti ylipainoisenakin!
Morre:
Ällistyttävää kyllä, flaksi on käynyt reilusti ylipainoisenakin!
Miehet alitajuisesti hakee hedelmällistä naista = leveä lantio.
Itsellä on todella runsaasti ylipainoa ja jatkuva flaksi....
Ethän viitsi ap yleistää. Kaikki läskit ei puolustele millään kilojaan vaan ovat kovinkin pettyneitä tilaansa.
T: -7 kg
Vierailija:
Ethän viitsi ap yleistää. Kaikki läskit ei puolustele millään kilojaan vaan ovat kovinkin pettyneitä tilaansa.T: -7 kg
Mutta selityksesi on kuitenkin ihan fakta :)
Ai missien BMI 21-22. Anna mun kaikki kestää!! Ykskään missi ei varmasti ole yli BMI 20!! Kun pituutta on yli 170 ja paino alle 60 ei tollasiin 21-22 BMI:iin päästä!
Enkä muuten ole edes lihava, mutta jos lihon niin muodot ei tosiaan minnekään häviä.
t. vyötärömallinen nainen