Kumman kanssa lähtisit treffeille: Anna Puun vai Jenni Vartiaisen?
Molemmat ovat varattuja artisteja, Jenni on Jukka Immosen exä ja Anna nyxä. Ajatellaan hypoteettisesti. Jenni on varautuneempi, Annalta saa helposti ja Anna on seksikkkäämpi.
Kommentit (11)
Tärkeää on että naiselta saa p*llua joten Anna . ei kiinnosta keskustella jostain säästä.
M56
Jennin, koska hän on aikuinen ihminen käytökseltään.
Jenni on minusta kiinnosavampi, mutta se, että hän käsittääkseni parhaillaan odottaa lasta saa minut valitsemaan Anna Puun.
Pitihän se arvata ettei tämän palstan miesporukka ymmärrä sanaa "hypoteettinen"...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenni on minusta kiinnosavampi, mutta se, että hän käsittääkseni parhaillaan odottaa lasta saa minut valitsemaan Anna Puun.
tottakai anna puu, ei kai kukaan paksuna olevan naisen kanssa mihinkään lähde.
No minä lähdin vasta kirjakauppaan ja sen jälkeen syömään jätskit. Kyllä. Aion olla kaveri ja ystävä silloinkin kun kaverini tai ystäväni on raskaana jatkossakin. - Mutta en ala kilpailemaan heidän lapsensa isän kanssa suosiosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tottakai anna puu, ei kai kukaan paksuna olevan naisen kanssa mihinkään lähde.
No minä lähdin vasta kirjakauppaan ja sen jälkeen syömään jätskit. Kyllä. Aion olla kaveri ja ystävä silloinkin kun kaverini tai ystäväni on raskaana jatkossakin. - Mutta en ala kilpailemaan heidän lapsensa isän kanssa suosiosta.
Ap tarkoitti hypoteettisesti eli jos KUVITELLAAN ettei kumpikaan ole raskaana ja olisivat sinkkuja. Mä vastaan Anna Puu, jolta varmasti saa helpommin.
Eiköhän se Anna oo kun siltä kyllä saa.
Anna Puun kanssa. Eikä väliä seurusteleeko vai ei koska ei sillä väliä Annallekkaan.
En ole kiinnostunut naisista seksuaalisesti, joten vain älykkyydellä on merkitystä. Eli Jenni ehdottomasti.
Jennin ottasin vaikka lapseni äidiksi.
Jennin kanssa.