Mies ei tee aloitetta
Meillä on 2v ja 4v ikäiset lapset, olemme vajaat 40v kumpikin. Lasten myötä seksielämä muuttunut olemattomaksi, läheisyys kadonnut. Tunnen olevani vain äiti ja kodinhoitaja. Seksiä ollut sen verran mitä itse olen aloitteita tehnyt. Talven ja kevään aikana tuli asian suhteen kunnon spurtti, jokainen kerta minun aloitteestani. Mies ei huolehdi ehkäisystä, panee ilman kumia ja vetää peniksensä ulos ennen siemensyöksyä. Itse en hormonaalista ehkäisyä enää halua. Kolmas lapsi itselläni toiveissa vähän myöhemmin mutta jos vahinko pääsisi käymään, se ei olisi katastrofi. Latistaa tunnelmaa vaan aika kiitettävästi kun mies vetää pois ikään kuin kesken kaiken. Seksi ei muutenkaan ole enää mitään tajunnan räjäyttävää... mies ei enää nuole rintojani vaikka juuri siitä sytyn. Vähän ehkä hyväilee jos ohjaan käden niihin. Olen niin kyllästynyt että lopetin aloitteiden tekemisen ja nähtävästi tässä ollaan sitten ilman seksiä. Itseäni ainakin kiukuttaa puutteessa oleminen ja riitoja syntyy ihan pienistä. Välillä vaan miettii käykö se panemassa jotain toista... Kunpa joskus tuntisin itseni halutuksi.. jos mies vaan ottaisi kunnolla ja kiihkeästi ja osoittaisi haluavansa minua.
Kommentit (5)
Luetapa miehellesi tämä vuodatuksesi..
Reilu kuukausi. Ennen kevättä oli seksiä varmaan kerran kolmessa kuukaudessa.
Reilu kuukausi. Ennen kevättä oli seksiä varmaan kerran kolmessa kuukaudessa
mites sinun aloittesi, imetkö munaa kuten ennenkin
Pitkä tauko jo?