Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä olikin somessa...

Vierailija
22.06.2019 |

...kuvia itsestään toisen naisen kanssa. Tänään oli ne laittanut. Hän ei tiedä että olen löytänyt hänen sometilinsä. Luulin, että oli ihastunut minuun niin kuin minäki häneen ja että oli tosissaan kanssani. Olen vain itkenyt sillmät päästäni. Miten joku voi tehdä noin, eikö sellaisella ihmisellä ole tunteita joka noin tekee?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko avata tätä tilannetta vähän tarkemmin?

Vierailija
2/17 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluatko avata tätä tilannetta vähän tarkemmin?

No me olemme siis viettäneey aikaa yhdessä ja hän sanoi minulle olevansa sinkku. Ja ollaan oltu sängyssäkin ym.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se varmaan sinkku ollut sillon kun sun kanssa oli. Nyt se ei ole kun on löytänyt naisystävän.

Semmoista se on.

Vierailija
4/17 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon pahoillani :/ On sillä tunteita, mutta ne on itsekkäitä, tai itsekkyys vie voiton muista tunteistaan. Tiedäthän, ettei tuollaisesta miehestä kukaan hyvää miestä saa. Juuri nyt teistä kahdesta naisesta, sinusta ja siitä kuvissa olevasta, sinä oot onnekkaampi. Itke kunnes ei enää itketä ja aseta mahdollisimman pian itsesi ja omat tunteesi elämässäsi tärkeimmiksi, ei sen miehen. Eli jätä moinen taaksesi.

Vierailija
5/17 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon pahoillani :/ On sillä tunteita, mutta ne on itsekkäitä, tai itsekkyys vie voiton muista tunteistaan. Tiedäthän, ettei tuollaisesta miehestä kukaan hyvää miestä saa. Juuri nyt teistä kahdesta naisesta, sinusta ja siitä kuvissa olevasta, sinä oot onnekkaampi. Itke kunnes ei enää itketä ja aseta mahdollisimman pian itsesi ja omat tunteesi elämässäsi tärkeimmiksi, ei sen miehen. Eli jätä moinen taaksesi.

Kiitos

Ap

Vierailija
6/17 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistinen sadisti. Onko Vaasasta?

Vierailija
7/17 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole Vaasasta

Ap

Vierailija
8/17 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä nämä meidän salatilit aina kaivetaan?

Vierailija
9/17 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiköhän tuo teidän juttu ole sillä selvä. Pysyvät hyvästit moiselle miehelle!

Vierailija
10/17 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmillista puolestasi ap, onneksi löysit kuvat ettei touhu mene likaisemmaksi. Löydät vielä kumppanin jolle olet se ainoa, tuo mies parempi jättää omaan arvoonsa

Vierailija
11/17 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään tapailu on just tuollaista. Hengaillaan yhdessä, mutta tapaillaan samalla muita.

Vierailija
12/17 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään tapailu on just tuollaista. Hengaillaan yhdessä, mutta tapaillaan samalla muita.

Mikä nyt on "nykyään"?

Tuota tapahtui jo 20 vuotta sitten. Paitsi että kukaan ei ottanut kuvia.

Vierailija
13/17 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma, että kuvissa on naisystävä? Itselläni (olen nainen) on ainakin kuvia somessa veljeni kanssa, joskus joku on luullut häntä poikaystäväkseni.

Vierailija
14/17 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voit olla varma ettei ole joku sukulainen tai kaveri se nainen?

Vierailija
15/17 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä nämä meidän salatilit aina kaivetaan?

Niinpä. Jos tietää miehen nimen niin sometilin esiin kaivamiseen ei kovin suurta salapoliistyötä tarvita. Varsinkin jos osaa valita saman nimisten joukosta kuvan perusteella oikean.

1/5. Oli yritystä, mutta kaatui omaan näppäryyteensä.

Vierailija
16/17 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy kommentoimassa kuvaa (jos se on mahdollista ) ja laita siihen ihan tarkoituksella että kaipaat taas yhteisiä helliä hetkiä tms.

Vierailija
17/17 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei olekaan sometilejä, pe-la panin omaa muijaa ja aamulla lähdin "töihin" eli panemaan erästä hoitoa ns. Juhannusheilaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi