Minä alan olla jo ihan katki poikki tämän juhannuksen kanssa. Vituttaakin vähäsen
Olen passannut koko helvetin kännisukua. Tiedän, että tämä on oma päätös ja ensi vuonna tää ei tule tapahtumaan.
Tuolla saunakammarissa nukkuu vielä yksi kännikala ja sen vaimo kompastui rappusiin. Kuhmu päässä ja iso mustelma. Emäntä on korkeassa virassa ja mitähän se selittää ensi viikolla töissä?
Joo. Taidan lähteä kotiin ja potekoot mökillä päävaivaansa ja tehkööt itse ruokansa.
Kommentit (10)
Opetelkaa sanomaan ei. Minä en vietä sukuni kanssa mitään juhlia, koska ne ovat aina peestä. Paha mieli on monta viikkoa ennen ja jälkeen juhlan. Äidin puolen suvussa vain huudetaan ja riidellään, isän puolen suvussa ryypätään. Vietämme siis kaikki juhlat oman perheen kesken. Tapelkoon ja ryypätköön keskenään ne, jotka siitä tykkäävät.
Vierailija kirjoitti:
Opetelkaa sanomaan ei. Minä en vietä sukuni kanssa mitään juhlia, koska ne ovat aina peestä. Paha mieli on monta viikkoa ennen ja jälkeen juhlan. Äidin puolen suvussa vain huudetaan ja riidellään, isän puolen suvussa ryypätään. Vietämme siis kaikki juhlat oman perheen kesken. Tapelkoon ja ryypätköön keskenään ne, jotka siitä tykkäävät.
Nyt olen jo kotona ja tuntuupa hyvältä. Soitto tuli mökiltä, että ovat karkuuttaneet veneen.
Hohhoijaa... ei ole enää minun ongelmani.
- ap -
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt olen jo kotona ja tuntuupa hyvältä. Soitto tuli mökiltä, että ovat karkuuttaneet veneen.
Hohhoijaa... ei ole enää minun ongelmani.
- ap -
Ai meinasko ne, että sinä tulet ja uit veneen kiinni ulapalta?
Toivottavasti ei ole sinun mökki ja vene.
Vierailija kirjoitti:
No hyi helv etti mitä sakkia.
Niinpä. Ja tuokin ihminen päättää meidän suomalaisten asioista.
- ap -
Kun luin tämän päätin heti lähteä kauppaan hakemaan järeä.
Nyt minä laitan puhelimen pois päältä. Ovat ajaneet autolla ojaan. Siis oikeasti nyt jo v#ttu ja alkaa sylettämään 😶
- ap -
Inhoan juhannusta. Turha juhla. Ens vuonna olen ulkomailla, vaikka ei kiinnosta matkustaminen
Voi ei, lähe ihmeessä kotion sieltä, osta matkanvarrelta ittellesi suklaata ja järeä, syö peiton alle ja lue hyvää kirjaa=D