Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauneudenalan ammattilaisia paikalla?

Vierailija
21.06.2019 |

Kampaaja, kosmetologi tai jalkahoitaja. Miten ja miten usein huollatte/puhdistatte välineitä, joilla teette hoitoja?

Esim. kampaajan käyttämät kammat ja harjat. Miten usein ne pestään/desinfioidaan vai pestäänkö koskaan?

Kosmetologin käyttämät kaivelu/hoitovälineet, vaidetaanko ne joka asiakkaan jälkeen tai desinfioidaan?

Jalka/kynsihoitajat. Viilaillaanko samoilla (mahdollisesti jonkun sienen omistavan jälkeen) samoilla viiloilla seuraavakin asiakas?

Jos joku alalla työskentelevä voisi avata tätä hygienia asiaa, olisin kiitollinen.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaaja paikalla. Meikkisiveltimet pestään jokaisen asiakkaan jälkeen meikkisivellinsaippualla. Meikkikeikalla, jossa useita asiakkaita, eikä välttämättä aina vesipistettä, niin sitten meikkisiveltimet desinfioidaan desinfiointiaineella.

Jos asiakkaalla on huuliherpes, en suostu laittamaan asiakkaalle huulipunaa huulisiveltimellä. (Asiakas voi itse laittaa omaa huulipunaansa)

Vierailija
2/8 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin minun jalkahoitaja steriloida välineensä jonkin sortin uunissa, olen nähnyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaaja kirjoitti:

Meikkaaja paikalla. Meikkisiveltimet pestään jokaisen asiakkaan jälkeen meikkisivellinsaippualla. Meikkikeikalla, jossa useita asiakkaita, eikä välttämättä aina vesipistettä, niin sitten meikkisiveltimet desinfioidaan desinfiointiaineella.

Jos asiakkaalla on huuliherpes, en suostu laittamaan asiakkaalle huulipunaa huulisiveltimellä. (Asiakas voi itse laittaa omaa huulipunaansa)

Kiitos meikkaaja. Kiva kuulla, että harjat, sudit ja muut siveltimet pestään aina asiakkaiden välissä. Tätä ammattialaa en hoksannut ajatella. Mukavaa juhannusta sinulle! t. ap

Vierailija
4/8 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin minun jalkahoitaja steriloida välineensä jonkin sortin uunissa, olen nähnyt.

Huojentavaa, jos näin on. t. ap

Vierailija
5/8 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaaja täällä, kaikki välineet desinfioidaan jokaisen asiakkaan jälkeen.

Vierailija
6/8 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Never, ever, ja siksi pikku sienirähnästöt siirtyvät iloisesti varpaasta toiseen, maailman loppuun saakka 😇😁

😃cheers🍻

Vierailija
7/8 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kampaaja täällä, kaikki välineet desinfioidaan jokaisen asiakkaan jälkeen.

Kiitos, tämäpä helpottava tieto. Toivottavasti kaikki toimivat näin.

Asia tuli mieleen, kun sain ihme kutisevan vaivan päänahkaan. Epäilin, että sen alkulähde olisi ollut kampaajan välineessä, vaikka eihän se välttämättä sieltä ollut peräisin. Ja sitten tietysti mietin, että siirtyyköhän se harjan välityksellä seuraavalle asiakkaalle, jos siis samoilla vehkeillä jatketaan hommia. Oma vaivani on jo hoidettu pois, mutta asia jäi askarruttamaan.

Mukavaa juhannusta, t. ap

Vierailija
8/8 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Never, ever, ja siksi pikku sienirähnästöt siirtyvät iloisesti varpaasta toiseen, maailman loppuun saakka 😇😁

😃cheers🍻

No just tätä pelkäsinkin. t. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan