Miksi me tehdään mitään ilmastonmuutoksen eteen kun muutkaan ei tee?
Kommentit (26)
Meinaat, että lyödään mekin homma ihanläskiksi vaan? Onko ap:lla lapsia?
Mä luulen, että ap on jotenkin jämähtänyt ylä-asteikään. Kun asiaa aletaan pikkuisen tutkia, niin huomataan että se ”kaikki muut” tarkoittaakin tarkkiksen Nicoa ja Rikua. Muut maat ponnistelevat täyttääkseen ilmastovelvoitteensa.
Esimerkillä näytetään muille oikeaa tietä.
Mua ärsyttää etenkin sellaiset hyväosaiset, jotka saarnaa muille ilmastonmuutoksesta, mutta elävät itse yltäkylläisesti, ajelevat autoilla, syövät mitä haluavat, pukeutuvat kalliisiin vaatteisiin, matkustelevat miten haluavat, asuvat kalliisti ja väljästi sähköä ja vettä surutta käyttäen ym. Oliko jonkun aikakauslehden kannessa tässä taannoin joku hyväosainen ex-poliitikko puku päällä osittain veden peitossa saarnaamassa muille sormi pystyssä ja mä en voinut ajatella muuta kuin että tuo ei itse takuulla luovu yhtään mistään.
Ap keksi tuoreen näkökulman asiaan. Pitäähän hitaimpienkin saada osallistua öyhötykseen!
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen, että ap on jotenkin jämähtänyt ylä-asteikään. Kun asiaa aletaan pikkuisen tutkia, niin huomataan että se ”kaikki muut” tarkoittaakin tarkkiksen Nicoa ja Rikua. Muut maat ponnistelevat täyttääkseen ilmastovelvoitteensa.
Ai kuten kiina, intia ja yhdysvallat? Suomi on niin pieni maa, että jos nämä jättiläiset ei tee mitään, ei ole meidänkään toiminnalla merkitystä tässä asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai kuten kiina, intia ja yhdysvallat? Suomi on niin pieni maa, että jos nämä jättiläiset ei tee mitään, ei ole meidänkään toiminnalla merkitystä tässä asiassa.
Meidän tehtävä on näyttää noille maille kuinka paljon parempia olemme heitä joka asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Aika sekaisin olet.
"Läskiksi lyömisesi" tarkoittaa todellisuudessa sitä, että tuotanto PIDETÄÄN Suomessa, jossa se on puhtainta jo nyt.
Teidän "ilmastovastuu" tarkoittaa sitä, että tuotanto siirtyy POIS Suomesta esimerkiksi Kiinaan, joka maailman suurimpia saastuttajia ja jossa tehtaissa ei ole MINKÄÄNLAISIA puhdistusjärjestelmiä.
Lopputulema:
-Saasteet lisääntyy
-Suomeen tulee työttömyyttä
-Firmat siirtyy ulkomaille
-Verotulot siirtyy ulkomaille
Toisin sanoen, "ilmastotalkoonne" ovat todellisuudessa ilmastontuhoamista.
-Siinä TOTUUS asiassa.
"Miks mäkään huolehtisin terveydestäni, kuolenhan mä joskus kumminkin" tason avaus.
Vierailija kirjoitti:
"Miks mäkään huolehtisin terveydestäni, kuolenhan mä joskus kumminkin" tason avaus.
SINUn tasoinen ei sitten nenäänsä pidemmälle näe eikä ymmärrä KOKONAISUUKSIA:
-Kun teidän ilmastoveroja laitetaan suomalaiselle tuotannolle, suomalaiselle, jossa se on puhdasta jo nyt ja tehtaan piipuiisa filtterit (90-luvulta saakka ollut ja paranneltu koko ajan), tarkoittaa se sitä, että tuotanto tulee liian kalliiksi Suomessa, jolloin se siirretään esim Kiinaan, jossa tehtaissa ei mitään puhdistuslaitteita.
-Toisin sanoen tuotanto siirtyy enemmän saastuttavvin maihin, ilmaston kannalta karhunpalvelus!
Samaan aikaan yritykset muuttaa Suomesta ja verotulot pienenee, joudutaan verottamaan lisää, talous pienenee edelleen, työttömyys räjähtää käsiin, osaava koulutettu työvoima alkaa muuttaa Suomesta korkeampien palkkojen maihin, jne.
Kasva aikuiseksi ja ymmärrä kokonaisuuksia, ilmastokin voisi kiittää, sen sijaan olet pelkkä ilmastopopulisti.
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää etenkin sellaiset hyväosaiset, jotka saarnaa muille ilmastonmuutoksesta, mutta elävät itse yltäkylläisesti, ajelevat autoilla, syövät mitä haluavat, pukeutuvat kalliisiin vaatteisiin, matkustelevat miten haluavat, asuvat kalliisti ja väljästi sähköä ja vettä surutta käyttäen ym. Oliko jonkun aikakauslehden kannessa tässä taannoin joku hyväosainen ex-poliitikko puku päällä osittain veden peitossa saarnaamassa muille sormi pystyssä ja mä en voinut ajatella muuta kuin että tuo ei itse takuulla luovu yhtään mistään.
Muuten hyvä, mutta ne kalliit vaatteet on usein ekologisempia, kuin halvat.
Onko ap:llä minkäänlaista itsekunnioitusta? Aloittajan kysymys on yhtä tyhmä kuin esim tämä 'Tuolla on eksyksissä oleva, itkevä lapsi -25 asteen pakkasessa. Kaikki kävelee ohi, niin teenpä sit minäkin niin. Fuck children.'
Siis sä ap tiedät, että ilmasto muuttuu mut et halua tehdä mitään koska 'muutkaan ei tee'. Miten voit elää itses kanssa, tollanen välinpitämättömyys on etovaa. Sä voisit aloittaa tekemällä ededs jotain, vaik turhat lentomatkat pois, kasvissyönti, turha kuluttaminen ylipäätään. Ei oo vaikeeta.
Vierailija kirjoitti:
Onko ap:llä minkäänlaista itsekunnioitusta? Aloittajan kysymys on yhtä tyhmä kuin esim tämä 'Tuolla on eksyksissä oleva, itkevä lapsi -25 asteen pakkasessa. Kaikki kävelee ohi, niin teenpä sit minäkin niin. Fuck children.'
Siis sä ap tiedät, että ilmasto muuttuu mut et halua tehdä mitään koska 'muutkaan ei tee'. Miten voit elää itses kanssa, tollanen välinpitämättömyys on etovaa. Sä voisit aloittaa tekemällä ededs jotain, vaik turhat lentomatkat pois, kasvissyönti, turha kuluttaminen ylipäätään. Ei oo vaikeeta.
Vaikka Suomi verottasi itsensä kuoliaaksi, se ei ilamstoa paranna, päinvastoin tuotanto puhtaasta Suomesta siirtyy vain enemmän saastuttaviin maihin, kuten Kiinaan, jossa myöskään työväestön oikeudet eivät toteudu.
Tuhoamalla SUomi ilmasto ei pelastu, sinä olet pelkkä ilamstopopulisti, jos olisit todella huolestunut ilmastosta, vaatisit haittatulleja Kiinankrääsälle, jota tilaat itse verkosta suupielet vaahdossa, juurikin se on sitä kaikkein saastuttavinta, Kiinankrääsä, jotka vielä kaikki lähetetään eri pikku paketeissa, sitten julkisesti jeesustellaan ilamstosta mitään siitä ymmärtämättä.
Sitten sekin, että on ilamstoa vastaan ottaa Suomeen tulijoita, joiden hiilijalanjälki Suomessa on satakertainen mitä se on Afrikassa, jonne he kuuluvatkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika sekaisin olet.
"Läskiksi lyömisesi" tarkoittaa todellisuudessa sitä, että tuotanto PIDETÄÄN Suomessa, jossa se on puhtainta jo nyt.
Teidän "ilmastovastuu" tarkoittaa sitä, että tuotanto siirtyy POIS Suomesta esimerkiksi Kiinaan, joka maailman suurimpia saastuttajia ja jossa tehtaissa ei ole MINKÄÄNLAISIA puhdistusjärjestelmiä.
Lopputulema:
-Saasteet lisääntyy
-Siinä TOTUUS asiassa.
Oletko kännissä vai MIKSI CAPSLOCK POHJASSA?????????? Luuletko, että sun huvittavat jutut saa jotain painoarvoa niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika sekaisin olet.
Lopputulema:
-Saasteet lisääntyy
-Siinä TOTUUS asiassa.
Oletko kännissä vai MIKSI CAPSLOCK POHJASSA?????????? Luuletko, että sun huvittavat jutut saa jotain painoarvoa niin?
Väitätkö TOSISSASI, että kiinalainen tuotanto on puhtaanpaa, kuin suomalainen?
-Huomaa, että olet vihervasemmistolainen ilmastopölhö, jolle populismi on uponnut kuin siideri päähän.
Jankkaa tietämättä mistään mitään, olet pelkkä populisti.
Pentti Linkola on todellinen Vihreä ja ilmaston puolustaja, lueppa hänen tekstejään vaikka välillä, saatat yllättyä kuinka kaukana nykyiset "vihreät" on luonnon- ja ilmastonsuojelusta.
Vierailija kirjoitti:
Ei sillä ole väliä onko lapsia vai ei. Heillä ei jokatapauksessa ole tulevaisuutta maailmassa. Ilmastonmuutos tulee tapahtumaan ennätysajassa.
Ja AP:lle vastaus: Koska päättäjät on uunoja. V*ttu, onneksi kukaan muu maa ei tiedä tästä ilmastohömpötyksestä. Meille naurettaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka Suomi verottasi itsensä kuoliaaksi, se ei ilamstoa paranna, päinvastoin tuotanto puhtaasta Suomesta siirtyy vain enemmän saastuttaviin maihin, kuten Kiinaan, jossa myöskään työväestön oikeudet eivät toteudu.
Tuhoamalla SUomi ilmasto ei pelastu, sinä olet pelkkä ilamstopopulisti, jos olisit todella huolestunut ilmastosta, vaatisit haittatulleja Kiinankrääsälle, jota tilaat itse verkosta suupielet vaahdossa, juurikin se on sitä kaikkein saastuttavinta, Kiinankrääsä, jotka vielä kaikki lähetetään eri pikku paketeissa, sitten julkisesti jeesustellaan ilamstosta mitään siitä ymmärtämättä.
Sitten sekin, että on ilamstoa vastaan ottaa Suomeen tulijoita, joiden hiilijalanjälki Suomessa on satakertainen mitä se on Afrikassa, jonne he kuuluvatkin.
Mitä ihmettä?! Sun kommentti ei liity mitenkään tohon, mitä aiemmin kirjotin. Ap ei halua tehdä mitään ilmaston vuoksi, siihen mä vastasin. Miks sä kuvittelet, et mä tilaan jotain kiinakrääsää tai haluan pitää rajat auki? Ei kukaan tarvii kiinakrääsää, sitähän mä tossa edellisessä kommentissakin yritin selventää, että turha kuluttaminen pois. Jos tääl ei kukaan tilaa krääsää, niin ei me sit haittatulleja tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten hyvä, mutta ne kalliit vaatteet on usein ekologisempia, kuin halvat.
Ei siinä ole mitään ekologista, että rikkaat ostelee jatkuvasti uusia vaatteita ja dumppaa vanhat roskiin. Esim. minä ns. köyhä pidän pitkään samoja halpoja vaatteita enkä ostele uusia, näin se tasoittaa sitä, että halpa vaate olisi vähemmän ekologisempi kuin kallis.
Ap vois alkaa kierrättää hengitysilmansa. Muovikassi päähän ja teippi kaulan ympäri. Kun eihän hiilidioksidista ole haittaa ja muovikassi on ihan jees.
Koska Iiris käskee.