Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset värjäävät hiuksensa violeteiksi, vihreiksi tai sinisiksi?

Vierailija
18.06.2019 |

Eihän se näytä kauniillakaan naisella hyvältä. Miksi sellaisetkin naiset, jotka muuten pitävät huolta ulkonäöstään värjäävät hiuksensa kuin olisivat menossa naamiaisiin? Ei kaikkia valintoja tietenkään tarvitse tehdä miesten tai yleensä kanssaihmisten silmää miellyttääkseen, mutta tuollaiset värit ovat totaalinen turn-off. En tosiaankaan kehtaisi mennä sen näköisen naisen kanssa mihinkään. Helsingissä näitä näkee vähemmän, mutta jo Tampereella ja Keski-Suomessa näitä naamiaisperuukkitukkia näkee aika usein. Osaako joku selittää näiden suosiota?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi ei? Minäkin värjäisin vihreäksi tai siniseksi jos kehtaisin. Minun silmääni ne miellyttävät.

Vierailija
2/45 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on taa ilmoittaa mielenterveysongelmista vähän samaan tyyliin kun miten leprasta ilmoiettiin jessen aikoihin: soittaen kellolla ja huutaen "saastainen".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi ei? Minäkin värjäisin vihreäksi tai siniseksi jos kehtaisin. Minun silmääni ne miellyttävät.

Miksi et sitten kehtaa, jos ne niin kovasti silmääsi miellyttävät?

Vierailija
4/45 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks mun pitäs alkaa miellyttää toisii, ku tää on munnkeho ei heidän?

Vierailija
5/45 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee varmaan järkytyksenä, mutta kaikki eivät pidä samoista asioista kuin sinä. Istu vaikka alas hengittelemään jos pyörryttää.

Vierailija
6/45 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii Kouvolassa mutta ei muualla.

Vierailija
7/45 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne käy tosi kauniille naisille ja suht nuorille joilla vaalea tukka.

Oon 35 ja tummanruskeat hiukset. Pitäs tehdä niin kovavörinpoisto ja oon wanhus että ei onnistu.

Vierailija
8/45 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et sitten kehtaa, jos ne niin kovasti silmääsi miellyttävät?

Olen jo viisikymppinen.

Vierailija
9/45 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki on. Mutta tuo on niin järkyttävän näköinen muoti, ettei ainakaan tarvitse ihmetellä, jos kumppania ei löydy. Vertautuu naamatatuointiin. 

Vierailija
10/45 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies on sanonut että kiinnitti minuun huomiota juuri vaaleanpunaisen tukkani takia, ja että se oli seksikäs. Pari vuotta vaihtelin aktiivisesti hiusten väriä, oli violettia ja kirkkaan pinkkiä, ja mies oli oikein surullinen kun palasin takaisin naturelliin ruskeaan väriin:D

Vierailija
11/45 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän että nuoret (13-19-vuotiaat) värjäävät sinisiksi tai vihreiksi mutta että 30-vuotiaat.... näyttää lähinnä naurettavalta

Vierailija
12/45 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satun tykkäämään sinisistä hiuksista. Eikä nää oo ees kokonaan siniset, vaan bayalage värjätyt tummanruskeasta siniseksi. Välillä taas vaihtelun vuoksi käytän vaaleanvihreää, lilaa tai punaista peruukkia.

Vierailija
13/45 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa olin tulossa vastaamaan, eli miksi ei?

Ei minua ainakaan ole ikinä kiinnostanut muiden käsitys omasta ulkonäöstäni ja jos haluan, niin laitan rahaani juuri niin paljon kuin haluan ikiomaan päähäni. Minulla on ollut lähes kirkkaanpunaiset hiukset aikanaan kun niillä kampaajani kanssa leikittelin. Uutta miestä en tarvitse, minulla on jo mies ja hän tykkää minusta ihan yllin kyllin.

Ystävälläni on ollut liilat hiukset ja ne olivat upeat. Hän on myös hyvin ihana ihminen ja voin sanoa, että miehet eivät ainakaan karsastaneet häntä, vaan kulkivat rinta rottingilla upean naisensa kanssa.

Vierailija
14/45 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on aposematismista, eli varoitusvärityksestä.

Kirkas väritys kertoo kantajansa myrkyllisyydestä tai vaarallisuudesta.

Idea on siis yrittää ennaltaehkäistä miesten tekemiä iskuyrityksiä.

Voin olla myös väärässä, en ole nainen ja hiukseni ovat maantienharmaat.

Vierailija
15/45 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki on. Mutta tuo on niin järkyttävän näköinen muoti, ettei ainakaan tarvitse ihmetellä, jos kumppania ei löydy. Vertautuu naamatatuointiin. 

Näillähän on se poikaystävä. Opiskelukaverilla ollut kaiken maailman väriset hiukset, mutta kunnollinen mies joka huolehtii löytyy kans. Mun maantienväriset eivät sitten taas kelpaa ollenkaan. Joten sanoppa siinä sitten.

Vierailija
16/45 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykkää ruskeasta. Siks

Vierailija
17/45 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se sun mieledtä on järkyttävä, niin toisen mielestä je voi tass sopia ja olla kauniit. Ja nyt naamatatuoinnit, jne ei oo mitenkään verrattavissa koko asiaan sen paremkin kuin kumppanin saamisetkaan. Sä et tiiä toisten elämästä yhtään mitää, ja monella onnsilti kumppani tai pika tyttö kaveri. Ei se oo mikään este seurustella tai mitään. Sitä paitsi jokanen telee itselleen mitä tekee, jos ei miellytä laita aina ulos mentäessä pussi päähän tai pysyttele sielä 4:jän seinän sisällä. Ei oo mun vika, jos jokin ei miellytä sua.

Vierailija
18/45 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, en tunne yhtään ihmistä jolla tuollainen on. Etelä-Helsingissä asun.

Vierailija
19/45 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja taitaa kuulua niihi, joita täytyy mielistellä ja joiden pillin mukaan pitäisi yyppiä. Sitten kun jolu uskaltaa snaoa niin kuin se asia on, ja suoraan, oman mielipiteen myöskin niin sittwn ollaan hiljaisia hetken aikaa ja sitten ruvetaan kaikenlaisia asioita sekoittamaan asiaan jotka eivät liity asiaan mitenkään. Ihan vaan siksi, kun eivät keksi mitään muuta meriselitystä siihen hätään enää.

Vierailija
20/45 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska heistä se on kiva? Itse en yleensä noista kirkkaista, erikoisemmista väreistä niin välitä, pastellisävyt ovat enemmän makuuni vaikka omaa tukkaa en halua värjätä ollenkaan. Mutta minun ajatuksillani ei pitäisi olla kenenkään muun hiusvärille _mitään_ merkitystä, pääasia että itse tykkäävät! Värjätkää siis jos haluatte, ehkä minunkin silmäni noihin tottuu :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi