Aijon taas sairastua huomenillalla, kun tiedossa olisi juhannus mökillä
Ja auto starttaisi hikiselle matkalle suonsilmäkkeeseen torstai aamulla. Mies peri 7 vuotta sitten mummonsa vanhan mökin pellonlaidalta, ja se on ollut se "mökki" siitä lähtien. Itse vihaan maalaismaisemaa, pöliseviä peltoja ja itikkoja. En vaan ole sitä halunnut miehelleni sanoa, koska hän taas haluaisi jopa muuttaa maalle.... Kun makaan huomenillalla hikisenä "kurkkukivussa" ja torstaina sama jatkuu, niin mies ei edes halua mua mukaan, koska ei jaksa katsella kun makaisin sisällä. On nimittäin listattuna pitkä lista töitä, mitä pitäisi sääskien syötävänä tehdä. Tykkään ulkoilmasta vain kaupunkimaisemissa. Kitkemiset ja ulkohuusit ei oo mun juttu.
Kommentit (22)
sanot reilusti että ei kiitos,en tahdo!
Siitä tulis riitaa ja kummankin juhannus olis pilalla 🙂
Ap
Miksi olette yhdessä?
Miehesi kyllä ansaitsisi rehellisen puolison. Teidän suhde kuulostaa sairaalta.
Ap ei aijon, vaan aion. Opettele suomen kieli.
Sä olet vuosikausia esittänyt tykkääväsi mökkielämästä? Miten ne kesät on sujunut mielestäsi? Eikö mies ole haistanut yhtään mitään?
Nyt kun sanon tulevani perässä, kun olo paranee, niin tosiassahan siinähän on vaan muutama päivä, joten menemättä jää. Matkaa on kuitenkin n. 250 km ja mieskin tulee sunnuntaina takaisin, kun maanantaina työpäivä.
Ap
Onko miehesi niin vanhanaikainen, ettei ymmärrä nykyajan ihmisten vieroksuvan askeettisia kesämökkejä ja primitiivielämää? Kerro hänelle rehellisesti ettei mökkielämässä ole mielestäsi järkeä niin et tarvitse tällaista teatteria joka kesä.
Vierailija kirjoitti:
"Itikkoja"...?😁
eikö ois parempi vaan järjestää se mökki sellaiseksi, että siellä olis kaikilla kivaa? Hankkiutua eroon kitkettävästä ja laittaa kunnolinen huussi? Kaataa hyttyskuusikko?
Siellä mökillä käydään vain juhannuksena?
Vierailija kirjoitti:
Sä olet vuosikausia esittänyt tykkääväsi mökkielämästä? Miten ne kesät on sujunut mielestäsi? Eikö mies ole haistanut yhtään mitään?
Lomat eri aikaan tai toisella ei ollenkaan, on pelastanut pidemmiltä ajoilta. Mies ei onneksi ole kovin innokas pitkän ajomatkan takia, mutta juhannus on se ajankohta aina, jolloin pakko mennä 😩
Ap
Sinisellä Saimaalla Haukivedellä on olo leppoisaa. Puhdasta vettä ja vilpoisaa. Ei paahteesta tietoakaan.
Ei nyrpeää emäntää, vain luonnon rauha ja Juhannussauna ilman alkoa. Sielu lepää poijjaat!
Vierailija kirjoitti:
Eikä itikkoja varsinkaan.. jestas!
Meillä taas uhkaa mökkijuhannus peruuntua miehen töiden takia ja mä mietin pääni puhki, että kuinka sen vielä saisi pelastettua. Itselläni alkoi onneksi loma jo eilen, joten pääsen vaikka auttamaan miestä onneksi tarpeen vaatiessa, mutta toisaalta ei minusta välttämättä kauheasti hyötyä hänen töissään ole. No, toivottavasti päästäisiin edes perjantaina lähtemään. Jos päästään, niin minä jään ainakin viikoksi sinne kissojen kanssa keskenään. Mikään ei ole minusta kivempaa kuin olla ihan omassa rauhassa mökillä hyttysten syötävänä kattimatit kavereina. 😁
Noin 21. Minähän en mökille mene prkl ketju.
No älä mene, problem solved.
Miltä tuntuu kun suhteenne perustuu valheelle?
Hyvempi jäädä sairastamaan nallejen kanssa
Eikö sille voi vaan sanoa, että mee yksiseksi, sä et lähe? Miksi pitää leikkiä sairasta :D