Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ottaisitko paketin vastaan epäillyttävältä hiipparilta

Vierailija
18.06.2019 |

joka stalkkaa sinua. Silläkin uhalla että siellä voisi olla jotain arvokasta. Toisaalta siellä voi olla alusvaatteita tai mitä sairasta. Mua on siis ahdistellut jonkin aikaa kaukainen tuttu ja hän on selvittänyt mun kotiosoitteen ja nyt laittanut postiin pakettia. En tiedä haenko vai en. poliisille ilmoitettu. He sanoivat että saan hakea, tai olla hakematta.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakisin ja veisin avaamatta Poliisille.

Vierailija
2/11 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin ehdottaa tätä poliisille, mutta polliisi vastasi, että he eivät sitä sinne tarvitse. Että saan itse päättää mitä sille teen. Heitä ei sisältö kiinnostanut.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi vastaan, Posti palauttakoon lähettäjälle. Älä ota mitään kontaktia tai vastaa tyypin yhteydenottoihin.

Vierailija
4/11 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennyt että alusvaatteet on sairasta.

Vierailija
5/11 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun uteliaisuus kyllä voittaisi. Eli katsoisin kyllä mitä paketissa on. Sitten miettisit mitä tekisin...palauttaisinko vai  mitä mutta kerro toki mitä sieltä löytyi jos päädyt samaan ratkaisuun.

Vierailija
6/11 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun uteliaisuus kyllä voittaisi. Eli katsoisin kyllä mitä paketissa on. Sitten miettisit mitä tekisin...palauttaisinko vai  mitä mutta kerro toki mitä sieltä löytyi jos päädyt samaan ratkaisuun.

Mietin hieman samaa asiaa. Toisaalta en halua koskea paketin sisältöön. - vaikkakin itseä myös kiinnostaa.

Stalkkeri on epämiellyttävä tyyppi, joka on jo muutaman vuoden ahdistellut: tullut kotiini, seurannut autolla ym. yrittänyt ottaa kontaktia. Ilmeisesti joku sekopää. Jos en avaa pakettia, osoittaisin että tää asia ei kosketa mua. Koska ilmeisesti noille hulluille ei sais antaa minkään sortin huomioo

Vierailija
7/11 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin hieman samaa asiaa. Toisaalta en halua koskea paketin sisältöön. - vaikkakin itseä myös kiinnostaa.

Stalkkeri on epämiellyttävä tyyppi, joka on jo muutaman vuoden ahdistellut: tullut kotiini, seurannut autolla ym. yrittänyt ottaa kontaktia. Ilmeisesti joku sekopää. Jos en avaa pakettia, osoittaisin että tää asia ei kosketa mua. Koska ilmeisesti noille hulluille ei sais antaa minkään sortin huomioo

Voiko paketin ottaa vastaan jotenkin ettei se tiedä että olet saanut sen? Kuulostaa kyllä aika karmivalle tyypille...mutta toisaalta poliisikaan ei suoranaisesti ohjeistanut ettei pakettia kannata ottaa vastaan. Joten voihan olla että reaktiosi tilanteen jatkuvuuden kannalta on tässä kohtaa merkityksetön.

Vierailija
8/11 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä saa tiedon vastaanotosta kun sen paketin hakee.

ap

Vierailija
9/11 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä saa tiedon vastaanotosta kun sen paketin hakee.

ap

Niin se taitaa tosiaan olla. En tiedä voisiko paostivirkailijan kanssa sopia että katsot paketin sisällön ilman merkintää ja sitten sen voisi palauttaa lähettäjälleen vaurioituneena pakettina. Tuskin kylläkään on laillista virkailijan toimia noin.

Vierailija
10/11 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stalkkeri sai sun huomion. Sehän sillä oli tarkoitus. Kirjoitithan tänne. Sinuna unohtaisin koko jutun.

Vierailija
11/11 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä hittoa, miksi ihmeessä poliisia kiinnostaisi jonkun randomin lähettämä paketti? Katsotteko te vähän liikaa dekkareita? :D

Jos haluat päästä stalkkerista eroon, niin kannattaa jättää vaille huomiota.