Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua seksiä puolisoni kanssa koska en koe olevani rakastettu

Vierailija
18.06.2019 |

Siinäpä se. Miten teillä muilla ”pihtareilla”?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta et varmaan enää olekaan. Parisuhde on kahden kauppa.

Vierailija
2/21 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihtaajat on yksi hirveimpiä ihmistyyppejä mitä on olemassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa osittaa huomiota ja hellyyttä naiselleni pilun toivossa. Varsinkin kun on alkanut pihtaamaan

Vierailija
4/21 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta tuntemuksesi muuttuu tosiasiaksi.

Vierailija
5/21 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espanjasssa naista läpsitään pepulle ja naiinen tykkää siitä.

Vierailija
6/21 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Espanjasssa naista läpsitään pepulle ja naiinen tykkää siitä.

Siis sen jälkeen kun on soiteltu yhdessä vähän kitaraaa ja hitusen punaviiniä nautitttu. Ei niin etää kouraisempa nyt tuosta kuuun eteen sattttui.

Vierailija
7/21 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu täällä!

Ne muutama puristus p**seestä (jotka miehen mielestä on riittävä esileikki) on ainoa kosketus mitä saan

Vierailija
8/21 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kannattaa erota.

Pihtaaminen ja rakkaudettomuus eivät kuulu parisuhteisiin.

Vierailija
9/21 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pihtaajat on yksi hirveimpiä ihmistyyppejä mitä on olemassa.

True. Ja itsekeskeisimpiä.

Vierailija
10/21 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes pihtaa, haluaisin itse enemmänkin seksiä, mutta enpä silti juurikaan halua miestä koska mitään muuta läheisyyttä ei heru kuin sitä seksiä joskus harvoin. Sekin tasan tarkkaan saman kaavan mukainen tekninen suoritus jolla saadaan molemmat joten kuten tulemaan, ilman mitään ylimääräisiä hellyydenosoituksia. Miehen mukaan pitkässä parisuhteessa on vaan normaalia että suurin intohimo on haihtunut.

Vierailija
11/21 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En edes pihtaa, haluaisin itse enemmänkin seksiä, mutta enpä silti juurikaan halua miestä koska mitään muuta läheisyyttä ei heru kuin sitä seksiä joskus harvoin. Sekin tasan tarkkaan saman kaavan mukainen tekninen suoritus jolla saadaan molemmat joten kuten tulemaan, ilman mitään ylimääräisiä hellyydenosoituksia. Miehen mukaan pitkässä parisuhteessa on vaan normaalia että suurin intohimo on haihtunut.

Ei ole normaalia. Mies on vain menettänyt kiinnostuksensa sinuun. Oletko valmis viettämään loppuelämäsi tällaisessa suhteessa?

Vierailija
12/21 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu täällä!

Ne muutama puristus p**seestä (jotka miehen mielestä on riittävä esileikki) on ainoa kosketus mitä saan

Mitä   oikein valitat – sullahan menee hyvin !

Vierailija
13/21 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on se ikiaikainen ongelma. Naisen, pystyäkseen nauttimaan seksistä, on ensiksi tunnettava rakkautta ja läheisyyttä miehen kanssa. Mies puolestaan löytää rakkauden ja läheisyyden juuri harrastamalla seksiä.

Eli jos luovut pihtaamisesta, mies "löytää" taas omat läheisyydentunteensa sinua kohtaan ja alkaa kohdella sinua rakastavasti, mikä taas lisää sinun seksihalujasi...

Vierailija
14/21 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

* SNIFFF *

Vierailija
15/21 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en tunne itseäni rakastetuksi koska en saa seksiä kuin muutaman kerran vuodessa enää. Ja mieskin tietää tämän, on puhuttu vuosia ja vuosia siitä että minulle seksi on erittäin tärkeä asia ja se on mulle fyysistä rakkauden näyttämistä. Alunperin mies sanoi että kun hän ei osaa sanoa ääneen että rakastaa niin hän näyttää, no eipä pitänyt se lupaus... Silti sanoo edelleen rakastavansa kun kysyy, vika ei ole kuulemma minussa eikä siinä etteikö hän haluaisi minua.

Vierailija
16/21 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan homehduutte liiiaksi kotosalla. Ympäristöön vaihdoksellakin on jo paljon psykologisia tekiijöitä.

Vierailija
17/21 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas en tunne itseäni rakastetuksi koska en saa seksiä kuin muutaman kerran vuodessa enää. Ja mieskin tietää tämän, on puhuttu vuosia ja vuosia siitä että minulle seksi on erittäin tärkeä asia ja se on mulle fyysistä rakkauden näyttämistä. Alunperin mies sanoi että kun hän ei osaa sanoa ääneen että rakastaa niin hän näyttää, no eipä pitänyt se lupaus... Silti sanoo edelleen rakastavansa kun kysyy, vika ei ole kuulemma minussa eikä siinä etteikö hän haluaisi minua.

Miksi roikut tuollaisessa suhteen irvikuvassa ja vielä valehtelevan miehen kanssa? Hän ei selvästikään halua sinua. Jos hän haluaisi, te harrastaisitte seksiä.

Puhe on halpaa. Teot ratkaisevat.

Vierailija
18/21 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole normaalia. Mies on vain menettänyt kiinnostuksensa sinuun. Oletko valmis viettämään loppuelämäsi tällaisessa suhteessa?

En usko olevani, mutta toisaalta meillä on hyvin samanlainen arvomaailma ja muuten hauskaa yhdessä joten suhteesta on vaikea lähteä. Onko ero tosiaan ainoa vaihtoehto, eikö kiinnostusta pysty mitenkään elvyttämään?

Vierailija
19/21 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on se ikiaikainen ongelma. Naisen, pystyäkseen nauttimaan seksistä, on ensiksi tunnettava rakkautta ja läheisyyttä miehen kanssa. Mies puolestaan löytää rakkauden ja läheisyyden juuri harrastamalla seksiä.

Eli jos luovut pihtaamisesta, mies "löytää" taas omat läheisyydentunteensa sinua kohtaan ja alkaa kohdella sinua rakastavasti, mikä taas lisää sinun seksihalujasi...

Jaa sellaisiakos ne miehet ja naiset ovat. 

Kumma että miehenä olen ollut suhteessa, josta oli kaikki läheisyys ja ymmärrys toista kohtaan kadonnut jos oli koskaan ollutkaan, mutta seksi oli ainoa joka oli jäljellä, teknisenä ja tylsänä suorituksena. 

Vierailija
20/21 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika outo käsitys rakkaudesta. 

Intohimo joo katoaa noin puolesta kahteen vuoden aikana, mutta sitten ns. kasvetaan yhteen. Välitetään toisesta koska toinen on elimellinen osa elämää. Toinen on itsestään selvyys mutta silti tärkeä. Kyllä sen joskus voisi - sekä mies että nainen - myös toiselleen näyttää. Seksi on yksi tapa toeteuttaa läheisyyttä, mutta ei riittävä, varsinkin jos se menee mekaaniseksi, mikä yleensä käy kun ei enää osata keskustella omista haluista eikä tiedetä/välitetä mitä toinen haluaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme