"kesäkunto"
Oon yrittänyt etsiä kuut ja lammet kokemuksia Maikki Marjaniemestä(muutakin kuin hänen sivujen) eikä tunnu löytyvän kuin pari blogia.
Onko kenelläkään kokemusta esim tuosta "Vahva nainen" treenistä?
Ensimmäistä kertaa ikinä koitan "kuukaudessa kuntoon" tyyliä:D paljoa ei ole painoa tarkoituspudottaa, vaan polttaa rasvaa ja saada lihaksia sitten joskus.
Saako samat tulokset itsekkin maalaisjärjellä🤔
Kommentit (16)
Joo..ei saa. Tiedän.
Luotin että ihmiset ymmärtää mitä haen.
Eli siis. Nopeasti ns.sysäys kesäkuntoon. Kuukaudessa saa varmasti enemmän tuloksia tekemällä,kun tekemättä. En nyt olettanut mitään teräspersettä saavanikaa :D
Ihmisillä on kova hinku uskoa kaikenlaisiin ihmedietteihin, massan kasvattamiseen ja muuhun, mikä oikeasti vaatii paljon aikaa ja kovaa työtä.
Mutta kyllä kuukaudessa on mahdollista saada aikaan uusi rutiini, jos se ei ole liian överi, ja muuttaa omaa oloa paljonkin, joka voi auttaa sitten jatkamaan säännöllisesti ja pitkäaikaisesti samaa rataa. Tuosta Marjaniemestä en kyllä tiedä mitään.
Silmänkääntötemppu kirjoitti:
Ihmisillä on kova hinku uskoa kaikenlaisiin ihmedietteihin, massan kasvattamiseen ja muuhun, mikä oikeasti vaatii paljon aikaa ja kovaa työtä.
Tämä. Kk on todella lyhyt aika. Joo, treenirutiinit kuntoon ja siitä se lähtee..
Ei Roomaakaan rakennettu päivässä :P
T. Nro 1
Maikki Marjaniemi spämmää siihen tahtiin facebookissa ja iltalehdessä, että luulisi löytyvän asiakkaita ja niiden kokemuksia. Missä ne on? :D verrattuna esim Fitfarm
Kesäkunto on typerä keksintö. Miksi ei voi olla ympäri vuoden hyvässä kunnossa?
Vierailija kirjoitti:
Vaikea saada lihaksia ja samaan aikaan pitää rasvat matalalla. Kesä on hyvää aikaa kiristelyyn, koska kuumuuden takia ei ole samalla tavalla nälkä kuin talvella
Alat nyt vaa käymään säännöllisesti salilla vaikka 3x vko ja teet siitä tavan LOPPUELÄMÄLLESI.
Miksi ihmiset eivät älyä tätä konseptia? Ei mitään pikapyrähdyksiä, vaan loppuelämän kestävä normaali tapa joka pitää sinut terveempänä ja pitää luusi vahvempana.
Kai ihmiset haluaa sängystä ylös omin toimin vielä kasikymppisenä ilman kenenkään apua? Jos haluaa, niin miksi omat standardit ei ole huhkia painojen kanssa säännöllisesti ihan elämäntapana?
Niin....kuten sanoin, toivoin vaa ns nopeaa pyrähdystä, siinä määrin kun se on ihan ok, nyt kesäksi ja sitten aloitan rauhassa treenauksen ajan kanssa,lihaskunnot sun muut. Ap☺️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea saada lihaksia ja samaan aikaan pitää rasvat matalalla. Kesä on hyvää aikaa kiristelyyn, koska kuumuuden takia ei ole samalla tavalla nälkä kuin talvella
Jos oikeasti on lihaksikas kroppa niin ei siinä ole pakko rasvaprosentin olla nolla :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos oikeasti on lihaksikas kroppa niin ei siinä ole pakko rasvaprosentin olla nolla :)
Mieluiten olen paras versio itsestäni. Jokainen ylimääräinen rasvakilo heikentää suorituskykyä
Melkein mikä tahansa kuntokuuri tai ravitsemussuunnitelma toimii, jos vain pysyt kelkassa koko suunnitellun ohjelman ajan. Katsoin Maikin sivuilta tuota kuuden viikon kevyemmän kesän ohjelmaa ja se vaikuttaa ihan hyvältä. Tuskin tuo kellekään mitään mielettömiä tuloksia, mutta auttaa varmasti sysäämään peruspulliaista (makkaraa syövä tavallinen suomalainen, joka herkuttelee paljon kesäisin, harrastaa lähinnä kävelyä koiransa kanssa ja nolostuu syksyllä farkkujen kiristyksestä) kohti terveellisempiä valintoja. Sanoisin että kokeile vain ap, jostainhan sitä on kaikkien aloitettava ja aloittaminenkin on kivempaa jos joku suunnittelee ohjelman valmiiksi.
Itse oon nyt n. Kuukauden "laihistellut" ja tehnyt ihan kotijumppaa, missä muuten saa hien kiitettävästi pintaa ainakin tällä kunnolla😂 Painoiksi otan mitä käteen sattuu/mikö sopii mihinkin liikkeesee oon mm.kyykännyt lasten nojatuolia pitäen painona
Ja kyllö itse jo huomaan eron! Herkut pois ja säännöllinen liikuntahetki,niin varmasti näkyy kuukaudessakin eroa. Ei ole teräspakaroita ei,mutta muutama kilo lähtenyt ja mieli kohentunut ,ja jo se on minusta tuota "sysäystä kesäkuntoon"
Kk saa mitään tuloksia :D
Tää oli kai vitsi...?