Naisella riittää että olet kaunis, hoikka ja tyylikäs
Olin itsekin kaunis ja hoikka, kunnes 35v rupsahdin. Huomaan että viehättäviltä naisilta ei vaadita hyvää koulutusta/työtä. Riittää se ulkonäkö ja kaunis luonne. Komea hanttihommia tekevä mies taas ei ole kovin haluttu treffikumppani.
Kommentit (21)
Pikkuisen enemmän vaatii yritystä, jotta vaikuttaisi naisen kirjoittamalta.
Omissa papereissani naisen pitää olla myös hyvä ja halukas rakastaja, miellyttävää seuraa ja jollakin tavalla luova tai taiteellinen. Noilla ominaisuuksilla kyllä pärjääkin jo.
Joo, mutta jos ei ole noita niin vaaditaan sitten kyllä jotain muuta =)
Lisäksi se tyyppi, jonka pelkästään nuo kriteerit täyttämällä saa, ei välttämättä ole mikään saalis.
Vierailija kirjoitti:
Pikkuisen enemmän vaatii yritystä, jotta vaikuttaisi naisen kirjoittamalta.
Mistä päättelit naisen kirjoittamaksi?
Ai, ei mulla vaan. Olen 44v,enkä ole todellakaan rupsahtanut! :)
Mutta mihin se riittää että saa miehen, jos muuten ei ole mitään?
Mul on tosi kaunis luonne ja silti mulle valitettiin joskus ku olin huippumallitasoa, ku mul oli vaan yks ammatti ja työkokemusta, mut mulle silti valitettiin. Sen sijaan tunnen jtn wr kiusaaja muijiq jotka ei oo kauniita mut anteliaita niin niille ei valiteta koska ne on epäaitoja 😂😂😂😂😂eiks oo hassuu 😂😂😂😂😂se yli on joku feikkiä pissis jonka nauru on epäaitoa ja hymy vielä enemmän, pää asia et näyttää siltä että ettii sexii vaikka ei oo mikää kaunein niinku mä..
Olen ihan sairaan kyllästynyt nuorena naisena siihen ettei mun koulutus ja saavutukset uramaailmassa ole p*skaakaan, koska mut nähdään vain mun ulkonäön objektina. Mä olen ihan hemmetin taitava ja fiksu työssäni, mutta mun sukupuoli sulkee multa ovia.
Mä en tee p*skaakaan sillä miltä näytän, eikä mua p*skaakaan kiinnosta ulkonäköjutut. Ihan v*tun sama, mä haluan tehdä työtä mitä rakastan ja musta on väärin että multa viedään mahdollisuuksia siihen ja samalla nähdään vain mun kroppa s*ksuaalisessa merkityksessä.
No ei kyllä minun toivomaani elämään riittäisi.
Vierailija kirjoitti:
Mul on tosi kaunis luonne ja silti mulle valitettiin joskus ku olin huippumallitasoa, ku mul oli vaan yks ammatti ja työkokemusta, mut mulle silti valitettiin. Sen sijaan tunnen jtn wr kiusaaja muijiq jotka ei oo kauniita mut anteliaita niin niille ei valiteta koska ne on epäaitoja 😂😂😂😂😂eiks oo hassuu 😂😂😂😂😂se yli on joku feikkiä pissis jonka nauru on epäaitoa ja hymy vielä enemmän, pää asia et näyttää siltä että ettii sexii vaikka ei oo mikää kaunein niinku mä..
Jotenkin tämä säkenöivä sisäinen kauneus ei oikein välittynyt tästä viestistä lukijalle asti.
Niin, riittää siihen että saa jonkun miehen kiinnostumaan. Mutta kenelle riittää se, että saa nyt vaan jonkun? Ei nuo asiat olisi esimerkiksi omalle puolisolleni riittäneet.
Mä tykkään itte isokokoisiista naisista.
Vierailija kirjoitti:
Luulen että tuo homma menee vähän niin että minkälaisesssa kulttuuurissa olet elänyt niin se viehätys tuleee sitä kauttta.
Älykkäät ja koulutetut miehet haluavat puolisonsa olevan älykäs ja koulutettu. Eli jos haluaa sellaisen miehen, pelkkä ulkonäkö ei riitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen että tuo homma menee vähän niin että minkälaisesssa kulttuuurissa olet elänyt niin se viehätys tuleee sitä kauttta.
Esim aaasialaisille isokokoisuus viestii laiskuudesta.
Niin ja tälläisiä naisia on yhtä vähän kuin niitä lääkäri-lentokapteeni-laatikkoleukoja, eli vain korkeintaan muutama prosentti väestöstä. Hoikkia on joo, mutta hekin suurin osa tavallisen näköisiä, kaukana kauniista ja kaikki kauniit ei ole tyylikkäitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim aaasialaisille isokokoisuus viestii laiskuudesta.
Tohon riittää, että on Hese-Salmela.
Ei todellakaan riitä. Itse asiassa hoikkuus ja tyylikkyys on jopa miinusta
- FM-mies