Onko 1,8-moottorisissa Nissan Primeroissa pahoja tyyppivikoja?
Niitä on suhteellisen paljon myynnissä halvalla, vaikka ajettu vain 150 - 200 000 km.
Kommentit (10)
No käy jossain Nissan keskustelupalstalla kysymässä. Ehkä tulee vähän asiantuntevampaa kommenttia kuin vauvapalstalta.
Primeroissa pakoputkesta kuuluu ihan piereskelyn ääntä, ihan kun joku olisi äänenvaimentimen sisällä p askalla
Riittävän paha tyyppivika on jo se, että ylipäätään tuli tuotantolinjalta ulos.
200 000 km ajettu Nissan on jo hyvin lähellä romutusta. Hyvällä tuurilla tuolla ajelee vielä suhteellisen pitkään, mutta arvoa ei juurikaan enää ole.
Vierailija kirjoitti:
200 000 km ajettu Nissan on jo hyvin lähellä romutusta. Hyvällä tuurilla tuolla ajelee vielä suhteellisen pitkään, mutta arvoa ei juurikaan enää ole.
Eli japsitko ovat kelvottomia vehkeitä eurooppalaisiin autoihin verrattuna? Tuon verran ajettu Peugeotkin on vielä pitkään kelpo peli.
Mun sukulaisella oli tuo viimeiseksi jäänyt malli Primerasta, vaihtoi pois kun vaihdelaatikosta alkoi kuulua about 70 tkm kohdalla kolinaa josta mekaanikko arvioi korjaushinnaksi n. 2000 euroa. Mekaanikon puheista sai sen käsityksen että vaihdelaatikko olisi ollut jonkinlainen ongelmakohta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
200 000 km ajettu Nissan on jo hyvin lähellä romutusta. Hyvällä tuurilla tuolla ajelee vielä suhteellisen pitkään, mutta arvoa ei juurikaan enää ole.
Eli japsitko ovat kelvottomia vehkeitä eurooppalaisiin autoihin verrattuna? Tuon verran ajettu Peugeotkin on vielä pitkään kelpo peli.
On aika monta japanilaista ja aika monta eurooppalaista merkkiä. Ei kannata yrittää väkisin tulkita tätä maa-/maanosa-otteluksi. Toyotat tulevat kerta toisensa jälkeen luotettavuustilastojen kärkisijoille, ja toisaalta eurooppalainen Dacia johtaa katsastusten hylkytilastoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
200 000 km ajettu Nissan on jo hyvin lähellä romutusta. Hyvällä tuurilla tuolla ajelee vielä suhteellisen pitkään, mutta arvoa ei juurikaan enää ole.
Eli japsitko ovat kelvottomia vehkeitä eurooppalaisiin autoihin verrattuna? Tuon verran ajettu Peugeotkin on vielä pitkään kelpo peli.
Nettiautosta katsottuna alle 1000€:lla saa valita jo aika suuresta määrästä n. 200 000km ajettuja Nissaneita. Onhan siellä tietenkin myös jopa 18 000€ Nissaneitakin, joten eihän tämä ole mikään tarkka arvio ap:n tapaukseen. Mutta kyllä noilla kilometreillä perusauto alkaa olla jo loppusuoralla.
Veikkaisin että ruoste voi olla uhkana yli 10 vuotta vanhoissa. Tekniikka noissa taitaa yleisesti ottaen pelittää ihan hyvin.