Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten puhutaan naisille?

Vierailija
17.06.2019 |

En osaa sanoa naisille mitään. Miten heille kannattaisi puhua?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samalla tavalla kuin miehillekin. Ihan ihmisiä mekin olemme. Ja keskenämme aika erilaisia. Jotkut tykkäävät pohtia tiedettä ja politiikkaa, jotkut urheilua, toiset viihdettä jne. Eli sukupuoli ei kerro hirveästi, mistä kannattaa puhua.

Vierailija
2/11 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kuvittele että puhut jollekin naisille vaan puhu niinkun kenelle tahansa ihmiselle. Miten puhut jos haluat ystävystyä miehen kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitaaaaassssti eeeeettttttäääääää yyyyymmmäääärrrttääväääät puuuuuuuheeeesiiii.

Vierailija
4/11 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla lailla kuin koiralle. Tse tse tule tänne! Istu! Paikka! Maahan!😜

Vierailija
5/11 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan niin kuin ihmisille nyt yleensä puhutaan.

Vierailija
6/11 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu muusta kuin itsestäsi

Vierailija
7/11 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa aloittaa, että kuinkas se pikkurouva on ilman miestä liikkeellä. Näin saat naisen verenpaineen ylös eikä pyörry silloin helposti kun teet romanttisen lähestymisen.

Vierailija
8/11 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehumalla peppua ja tissejä!

Vierailija
9/11 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa aloittaa, että kuinkas se pikkurouva on ilman miestä liikkeellä. Näin saat naisen verenpaineen ylös eikä pyörry silloin helposti kun teet romanttisen lähestymisen.

Haittaako jos sanoo pikkuakaksi?

Vierailija
10/11 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä miksi sulla on vaikeuksia puhua naisille jos osaat puhua miehille. Kaikille ihmisille voi puhua samalla lailla. Naisille voi puhua kuin miehille, vanhuksille voi puhua kuin vauvoille, kodittomille voi puhua kuin kuninkaille, jne.

Mulla on paljon vaikeampaa, koska mua ei kiinnosta mikään enkä pidä mistään. Joten todellakaan en puhu politiikasta enkä harrastuksista enkä lemmikeistä enkä lomista jne. Joten en puhu mistään kenellekään koskaan. Olen ihan yhtälailla hiljaa naisten lähellä kuin miesten lähellä. Kuitenkin, jos olen aina yksin niin kärsin hieman yksinäisyydestä. Joten olisi hyvä jos mulla olisi joskus seuraa. Jotkut ihmiset tulevat joskus puhumaan mulle, mutta valitettavasti he poistuvat seurastani erittäin nopeasti kun en sano heille yhtään mitään, kurja juttu. Kunpa ihmiset voisivat viipyä seurassani pidempään vaikka en sano heille mitään. En ymmärrä miksi ihmiset etsivät vain juttuseuraa, miksei hiljainen seura kelpaa? Omituisia ihmisiä.

Vierailija
11/11 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ainakaan kannata kommentoida ulkonäköä, ei vaikka tekisi sen kohteliaisuutena ja positiivisesti, sitä tehdään ihan liikaa, ihan tolloa. Ethän sä sun miespuolisillekaan kavereille sano että "onpas kivasti värjätyt hiukset sulla", joten älä sano sitä naisillekaan. Puhu mieluummin jostain asiasta, vaikkapa säästä tai formuloista, tai vaikkapa omasta harrastuksestasi tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan